در مدرسه عالی شهید مطهری صورت گرفت؛

آغاز مراسم گرامیداشت شهدای نفتکش سانچی

مجلس ترحیمی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان نفتکش سانچی، صبح امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهدای نفتکش برگزار شدبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم یادبود شهدای حادثه نفتکش سانچی امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری و خانواده شهدا در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

در این مراسم رئیس جمهور، فرمانده سپاه، معاون اول رئیس جمهور،  وزیر کشور،وزیر امور خارجه، وزیر راه و شهرسازی، رییس مجلس شورای اسلامی، سفرای چین، رئیس شرکت نفتکش، نمایندگان مجلس، وزرای کار و ارتباطات حضور دارند.

حجت الاسلام سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در این مراسم اظهار کرد: صنعت نفت با داشتن ۱۵۰ شهید و ده‌ها جانباز سرافراز، پرچمدار مبارزه با توطئه‌های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران است.

 اکرمی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و ارتجاع عرب از هر توطئه‌ای علیه ملت ایران دریغ نکردند که یکی از این توطئه‌ها اختلال در کمیت و کیفیت فروش و صادرات نفت بود.

 وی تصریح کرد: در این توطئه ها، جزیره خارک ۱۶۰ بار بمباران شد تا نفتی صادر نشود، ضمن اینکه کشتی‌های نفتکش ما را از هوا، دریا و زمین مورد اصابت قرار می‌دادند.

 اکرمی گفت: در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی چه در پیروزی انقلاب، چه در دفاع مقدس و چه در همه صحنه‌های حساس انقلاب خون دادیم، شهید دادیم و این خون‌های پاک عزیزانمان را برای تحکیم پایه‌های انقلاب تقدیم کردیم که یکی از صحنه‌ها هم شهادت عزیزان ما در نفتکش سانچی است.

 وی افزود: رفتن این عزیزان شرافتمندانه بود و مردم ایران نیز به حق، رسم قدر شناسی را در همه جای ایران به جا آوردند. 

آغاز مراسم گرامیداشت شهدای نفتکش سانچی

 آغاز مراسم گرامیداشت شهدای نفتکش سانچی

 

آغاز مراسم گرامیداشت شهدای نفتکش سانچی

آغاز مراسم گرامیداشت شهدای نفتکش سانچی

انتهای پیام/

برچسب ها: نفتکش ، وزارت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار