کسب عناوین برتر توسط دستگاه های اجرایی بردسیر

فرماندار بردسیر گفت: شهرستان بردسیر از ابتدای امسال عناوین برتر استانی و کشوری را توسط دستگاه های اجرایی کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید نجف پور ؛فرماندار بردسیر در جلسه شورای اداری شهرستان بردسیر که با محوریت برنامه ریزی ایام الله دهه فجر برگزار شد؛گفت:در ایام دهه فجر ۳۱پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.


وی ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن این ایام انقلاب اسلامی را حاصل اتحاد ملت بزرگ ایران و ثمره خون شهدا دانست و افزود: تمام دستگاه های اجرایی در راستای حفظ ارزش های انقلاب و دستاوردهای آن با ارائه خدمات مطلوب بایستی رضایتمندی مردم را جلب کنند.


وی ضمن اشاره به توطئه های دشمن به ویژه اغتشاشات و درگیری های اخیر خواستار حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن جهت تجدید میثاق با رهبری و انقلاب شد.


فرماندار بردسیر  بیان داشت: دولت تدبیر امید بارویکرد اقتصادی و اشتغال در حال تلاش و فعالیت است و منشا خدمات زیادی در کشور و خصوصااستان کرمان و شهرستان بردسیر شده است.


رئیس شورای اداری شهرستان بردسیر اظهار داشت :طی یک سال گذشته شهرستان بردسیر موفق به کسب رتبه دوم ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی کشور شده است که بیش از ۲هزار و ۵۰۰ نفر به بیمه شدگان اصلی و تبعی اضافه شده، همچنین در راستای ایجاد اشتغال پایدار و بنا به اعلام سامانه رصد این شهرستان متعهد به ایجاد 842 شغل توسط دستگاه های اجرایی بوده است که در ده ماهه امسال هزار و ۳۶۲ شغل پایدار ایجاد و ضمن ثبت سامانه مذکور رتبه اول استان به نسبت جمعیت و رتبه سوم استان به نسبت تعدادشغل ایجادشده را کسب کرده است.


نجف پور خواستار توازن فعالیت های اقتصادی و فرهنگی در شهرستان شد وضمن اشاره به اجرای طرح پایتخت کتاب شهرستان از کسب رتبه برتر استان در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه کاهش 54 درصدی آمار طلاق خبر داد.


وی در بخشی دیگر از بیانات خود ضمن تاکید بر پویا شدن دستگاه های اجرایی خواستار تکریم ارباب رجوع، کاهش بروکراسی اداری و بر گزاری ملاقات های عمومی در محل آن دستگاه شد.


فرماندار با اشاره به تسهیل روند صدور مجوزات و استعلامات و تشکیل پنجره واحد در استان ، ادارات صنعت معدن، جهاد کشاورزی، تعاون ار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی را موظف به تسریع در روند تشیل پرونده های تسهیلات صندوق توسعه ملی کرد و افزود: دولت آمادگی پرداخت تسهیلات در زمینه های کشاورزی،گردشگری و.. با بهره 6 درصد و بازگشت 7 ساله را دارد.


نجف پور از افتتاح 31 طرح با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد تومان در زمینه های مختلف عمرانی،اقتصادی، خدماتی و.. در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.


گفتنی است: در این جلسه برنامه های پیشنهادی ایام الله دهه فجر ارائه و به تصویب شورای اداری شهرستان رسید و تمام اعضا بر لزوم شرکت باشکوه و گسترده احاد ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کردند.
انتهای پیام/ی

تاکید برحضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار