تصویب طرح صنایع خلاق اصفهان در شورای شهر

در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان، طرح صنایع خلاق اصفهان با رای موافق تمام اعضا به تصویب رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان، سه طرح به بررسی گذاشته شد که طرح توسعه و ارتقا کیفی محل بازی کودکان به کمیسیون عمران برگشت داده و طرح بدهی شهرداری به بانک شهر از دو فوریت به یک فوریت تبدیل شد و به تصویب شورا رسید همچنین طرح صنایع خلاق اصفهان هم توانست مصوبه شورای پنجم را دریافت کند.

در این جلسه عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در  باره طرح صنایع خلاق اصفهان گفت: با اجرای این طرح امیدوایم تمرکز از روی صنایع صنعتی و آب بر مثل فولاد و ذوب آهن و غیره به سمت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برود که هم نیاز به صرف آب نیست و هم درآمدزایی برای اصفهان داشته باشد.

کوروش خسروی بیان داشت: در خصوص طرح صنایع خلاق در اصفهان کارگروهی مرکب از نمایندگان شورا و شهرداری تشکیل شد تا برنامه اجرایی چهار ساله مورد نیاز این طرح را طی مدت سه ماه تهیه و به شورا ارائه کنیم.

این عضو شورا ادامه داد: جایگزینی صنایع خلاق به جای صنایع آب بر اصفهان مورد استقبال نخبگان شهر اصفهان قرار گرفت که به بهبود فضای کسب و کار کمک کند.

وی افزود: این طرح در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت و با اصلاحات به تصویب رسید.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه نیاز است در هر محله‌ای پارک دوستدار کودک احداث شود، تا کودکان به راحتی با شن و ماسه و اسباب بازی های مکانیکی مشغول بازی شوند، ادامه داد: با احداث پارک های دوستدار کودک، باید به حقوق کودکان احترام گذاشت.

محمدی با اظهار اینکه بهتر است، به جای اینکه مجوز تازه برای واگذاری زمین جدیدی به پارک دوستدار کودک داده شود، بخشی از پارک های موجود در هر محله را به پارک دوستدار کودک تبدیل کرد، گفت: با توجه به اینکه امروز با بحران آب مواجهیم و دیگر حق چمن کاری و فضای سبز نیست از ظرفیت پارک های موجود استفاده شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار