پیش بینی بودجه3 هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در سال 1397

شهردار اصفهان لایحه بودجه 3 هزار میلیارد تومانی سال 1397 این شهرداری را امروز برای بررسی و تصویب، به شورای شهر اصفهان تقدیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌اله نوروزی به هنگام تقدیم این لایحه به شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:، بودجه جاری سال گذشته شهرداری اصفهان، 772 میلیارد تومان بوده که در سال 97 به 961 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است؛ همچنین بودجه عمرانی سال 96 شهرداری اصفهان نیز هزار و 978 میلیارد تومان بوده که در بودجه سال 97 به 2 هزار و 39 میلیارد تومان رسیده و 3 درصد افزایش داشته و 3 هزار و 36 نفر-ساعت صرف تدوین بودجه سال 97 شهرداری اصفهان شده است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان براساس برنامه‌ریزی جلسه کمیسیون تلفیق، از اول بهمن 96 تا 9 بهمن 96 به مدت 9 روز فرصت رسیدگی به بودجه 97 در کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر اصفهان است که با احتساب 3 روز هفته گذشته که به این کار اختصاص داده شد، جمعاً 12 روز فرصت شورای شهر برای بررسی بودجه بوده است.

فتح‌اله معین خاطر نشان کرد:  از 10 تا 16 بهمن 96 نیز بودجه سال 97 شهرداری اصفهان در جلسات کمیسیون تلفیق به مدت 7 روز کاری بررسی می‌شود که شورای اسلامی شهر به مدت یک هفته به معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان فرصت خواهد داد تا تغییرات و اصلاحیه‌ها را در بودجه منظور کند تا درآمد‌ها و هزینه‌های شهرداری در بودجه سال 97 متوازن شود.

شایان ذکر است: بودجه سال 97 شهرداری اصفهان پس از تاریخ 23 بهمن ماه 96 و به مدت 6 روز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان و حدوداً در اواخر بهمن ماه به تصویب می‌رسد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار