راز سر به مُهر زن خطاکار پس از 26 سال برملا شد +تصاویر

زنی که 26 سال قبل مرتکب خطایی بزرگ شده بود سرانجام تصمیم گرفت راز خود را برملا کند.

راز سر به مُهر  زن خطاکار پس از 26 سال برملا شد+///در حال تکمیلبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن 48 ساله چینی که 26 سال پیش خطایی بزرگ را انجام داده بود، عاقبت تصمیم گرفت راز سر به مهر خود را بر ملا کند.

این زن که سالها پیش دو فرزندش را از دست داده بود، وقتی متوجه شد که دیگر بچه دار نمی شود، تصمیم گرفت به عنوان پرستار در خانه ای مشغول به کار شود، تا نقشه ای که کشیده بود را اجرا نماید.

این پرستار دقیقا در سومین روز کاری‌اش، به همراه کودک 1 ساله خانواده ناپدید شد و سالها تحقیقات پلیس به دنبال شکایت والدین کودک نیز بی‌نتیجه ماند.

زن جوان با یک هویت و کارت شناسایی جعلی به صورت پنهانی در شهری دیگر با کودک زندگی تازه ای را آغاز کرد. سالها از آن ماجرا گذشت و کودک 27 ساله شد، در این زمان پرستار خطاکار تصمیم گرفت حقیقت را به پسر جوان بگوید.

پسر جوان اما زمانی که حقیقت را شنید در کمال تعجب هیچ واکنشی از خود نشان نداد و گفت: این زن برای من مادری کرده و من او را به عنوان بهترین مادر جهان می شناسم.

این جوان همچنین در ادامه صحبتهایش گفـت: اصلا برای من مهم نیست که 26 سال قبل چه اتفاقی در زندگی من رخ داده اما او هیچگاه نگذاشت من احساس کمبود کنم و در محبت برایم سنگ تمام گذاشت.

در نهایت پسر 27 ساله بر این نکته تاکید کرد که حتی اگر اکنون والدین حقیقی و خونی من پیدا شوند من حاضر به ترک این زن نخواهم بود، زیرا او یک مادر با گذشت و با محبت و به معنای واقعی فداکار برای من بوده است.

راز سر به مُهر  زن خطاکار پس از 26 سال برملا شد+///در حال تکمیل

راز سر به مُهر  زن خطاکار پس از 26 سال برملا شد+///در حال تکمیل

راز سر به مُهر  زن خطاکار پس از 26 سال برملا شد+///در حال تکمیل

انتهای پیام/

افشای رازی که زن خطاکار 26 سال در دل خود نگاه داشته بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
باید مادر بچه دزدشو ترک کنه تا دیگه هیچ زنی بچه دزدی نکنه