همزمان با ایام الله دهه فجر؛

واگذاری ۲۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد شهرستان پلدشت

همزمان با ایام الله دهه فجر ۲۰ واحد مسکن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان پلدشت واگذار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان پلدشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت:: همزمان با ایام الله دهه فجر ۲۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد که فاقد مسکن هستند واگذار می‌شود.
بهمن رضایی افزود: از واحد‌های مذکور ۱۸ واحد در مناطق روستایی و ۲ واحد نیز در منطق شهری با زیر بنای ۴۰ تا ۵۰ متر ساخته شده اند.
وی با اظهار اینکه برای ساخت و احداث واحد‌های مسکونی مورد اشاره ۵۱۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: از کل مبلغ هزینه شده ۳۲۰ میلیون تومان از طریق امداد که بصورت بلاعوض می‌باشد و ۱۷۲ میلیون تومان نیز از طریق خود مددجویان تأمین شده است.
رضایی در زمینه تعمیرات ساختمان مددجویان نیز گفت: امسال ۱۱۲ مورد تعمیرات ساختمان با ۱۱۳ میلیون تومان هزینه برای مددجویان انجام شده است.
میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد شهرستان پلدشت ۲۲ درصد افزایش دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان پلدشت با بیان اینکه مردم خیر و نوع دوست پلدشت امسال تا کنون ۶۲۲ میلیون تومان در بخش‌های صنادیق، زکات، ایتام، و سایر زمینه‌ها به کمیته امداد کمک کرده اند، گفت: بر اساس کمک‌های صورت گرفته میزان درآمد‌های امداد نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد رشد دارد.
وی اضافه کرد: همچنین مردم خیر برای زلزله زدگان کرمانشاه ۳۲ میلیون تومان بصورت نقد و ۲۲ میلیون تومان بصورت کالا کمک کردند.
رضایی در خصوص اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت پوشش نیز گفت: در ده ماهه امسال برای ۱۴۰ نفر به ارزش ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان وام اشتغالزایی و برای ۱۶۱ نفر مبلغ ۴۶۴ میلیون تومان وام کار گشایی پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان پلدشت در ادامه گفت: این نهاد در زمینه‌های تهیه جهازیه، اعزام به سفر‌های زیارتی کربلا، هزینه‌های درمان، کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال و رفع مشکل انشعابات آب، برق و گاز مددجویان مبلغ ۲۸۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در دهه ماهه امسال با کمک خیران هزینه کرده است.
لازم به ذکر است: در حال حاضر ۲ هزارو ۲۰ خانوار تحت حمایت این نهاد مقدس می‌باشند.
انتهای پیام/ح


پرداخت ۳۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن به مددجویان کمیته امداد پلدشت

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.