آیت‌الله علوی گرگانی؛

درهر پستی ازبرکات و درس های اهل بیت فاصله نگیرید

آیت الله علوی گرگانی گفت:افراد در هر پست و منصبی قرار دارند،نباید از برکات و درس‌های اهل بیت(ع) فاصله بگیرندودر عبادات،برنامه وخدمت به این امر توجه داشته باشند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهرامروز در دیدار رؤسای پاسگاه‌های انتظامی،مدیران بخش‌های راهنمایی و رانندگی و پلیس راه آهن شرکت‌کننده در دوره بصیرت افزایی با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی اظهار کرد: بشر هیچ گاه کامل نمی‌شود و باید برای رشد بیشتر تلاش کند بنابراین باید به سوی خداوند حرکت کرد تا فعالیت‌های نیکو بیشتر در پرونده افراد ثبت شود.

وی خاطرنشان کرد: پیرو ولایت و قرآن باشید تا بصیرت به دست آورید و از مجالس ذکر دور نشوید زیرا نفس به مبارزه با انسان می‌پردازد و باید از آن مراقبت کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نفس انسان را به کارهای خلاف امر می‌کند گفت: اگر مقداری نفس را رها کنید؛ انسان را به هلاکت می‌رساند بنابراین همواره باید به تزکیه نفس توجه داشت.

وی عنوان کرد: افراد در هر پست و منصبی قرار دارند،نباید از برکات و درس‌های اهل بیت(ع) فاصله بگیرندودر عبادات،برنامه وخدمت به این امر توجه داشته باشند.

آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شد:دست از ولایت و بزرگان برندارید و دنباله‌رو رهبری باشید و نسبت به مسائل دینی آگاهی کسب کنید.

وی با بیان اینکه انسان‌ها در قیامت برای رسیدگی بر اعمال آنها در محضر خداوند حاضر می‌شوند گفت: خداوند در روز قیامت به حسابرسی اعمال می‌‌پردازد و تمام اعمال انسان نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/ح

اهميت پيروی از ولايت در هر منصبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار