کاهش شعاع دید در محورهای ارتباطی جنوب کرمان

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:باتوجه به کاهش شعاع دید در محورهای ارتباطی در این منطقه رانندگان سرعت خود را کاهش و توجه بیشتری به علایم جاده ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان اعلام کرد، امروز به دلیل بروز پدیده طوفان و گرد و غبار میدان دید در محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان به ۳۰۰متر کاهش یافت.همچنین به دلیل غلظت گردو غبار شعاع دید در محور روبار- ایرانشهر به ۱۰۰متر کاهش یافت.

مسعود جمیلی ،مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:با توجه به وزش طوفان و تند باد در مرزهای شرقی و ورود گردو خاک حاصل از این طوفان به حوزه جنوب استان کرمان سبب کاهش دید افقی در محورهای جنوب استان کرمان شده است.

مسعود جمیلی با بیان اینکه گشت‌های راهداری در محورهای ارتباطی حضور دارند افزود :با توجه به دریافت تصاویر از دوربین های نظارت تصویری در محورهای ارتباطی در حوزه شهرستان رودبار ،کهنوج ، قلعه گنج و جیرفت بیشترین کاهش دید را شاهد هستیم.

جمیلی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای جنوب استان کرمان به ویژه محور روبار- ایرانشهر را دارند خواست با توجه به ماندگاری و سکون این گردو غبار در پهنه جنوبی استان و در پی آن در محورهای ارتباطی جوانب احتیاط را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت :با توجه به کاهش دید افقی در محورهای فرعی ،روستایی و عشایری شهرستانهای قلعه گنج و منوجان رانندگان با صبوری و رعایت جوانب احتیاط و روشن کردن چراغ های خودرو اقدام به تردد کنند و از سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری کنند .

وی سامانه ۱۴۱مرکز مدیریت راه های جنوب استان را پاسخگوی مردم ،رانندگان و مسافران عنوان کرد و افزود:در زمان بروز پدیده طوفان و گردو غبار توجه رانندگان به علایم جاده نظیر خط کشی و تابلوهای هشدار دهنده و پرهیز از عجله و شتاب را بهترین راه های رانندگی ایمن است.
انتهای پیام/ی

رانندگان با توجه به طوفان شن با احتیاط برانند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار