برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت های کرمان تا پایان سال

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت های استان کرمان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی رییس هیئت گلف استان کرمان که با حضور دبیر فدراسیون گلف در محل این اداره کل برگزار شد، گفت: از زمانی که در این مسند به خدمت این جامعه ی بزرگ رسیده ام تاکنون، مجامع زیادی برگزار شده است.

وی با تأکید بر اینکه اداره کل و به ویژه بنده در مجامع هیچ دخالتی نمی کنیم و هیچ وقت هم دوست نداریم دخالت کنیم، افزود: اگر مواردی هم در مجامع داشتیم تنها مواردی بوده که در آیین نامه قانون بوده یا قوانینی مربوط به خود اداره کل می شده است.

امیری خراسانی خطاب به کاندیداهای مجامع هیئت ها، تصریح کرد: این فرصت و زمان وجود دارد تا برنامه هایتان را مطرح کنید و کسانی هم که می خواهند رأی دهند باید بر اساس برنامه و واقعیت هایی که وجود دارد انتخاب کنند و رأی دهند.

 وی با اعلام اینکه کسی که رأی بیاورد مسئولیتی بر عهده اش دارد که باید در طول 4 سال مسئولیتش به نحو احسنت عمل کند، یادآور شد: گذشت زمان و تاریخ در مورد عملکرد ها قضاوت می کند.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: با همدلی در یک مسیر تعاملی سبب پیشرفت این رشته ی ورزشی مهیج شویم و برای ارتقای این رشته گام برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه رشته ورزشی گلف از آن دسته رشته های ورزشی است که علاوه بر بحث قهرمانی، بحث همگانی را نیز یدک می کشد، گفت: شاید بحث همگانی این رشته ی ورزشی، پررنگ تر باشد، اما آنچه که مسلم است این است با پررنگ شدن بحث همگانی، بحث قهرمانی هم پررنگ می شود.

امیری خراسانی ابراز امیدورای کرد: رئیس منتخب بعد از مجمع بتواند اهدافی را که فدراسیون گلف و اداره کل در استان به دنبال آن هستند بتواند پیاده کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه در تلاشیم تا هیچ هیئتی از مجمعش عقب نیفتد، افزود: مجمع کونگ فو، با توجه به اینکه فدراسیون در روز هفتم بهمن مشکل داشت، شنبه هفته آینده برگزار می شود.

امیری خراسانی تصریح کرد: مجامع انتخاباتی هیئت های تنیس خاکی و زورخانه ای و پهلوانی نیز، تاریخ پیشنهادی برای برگزاریشان ارسال شده و اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه تاریخشان فیکس و برگزار می شوند.

وی یادآور شد: این تأخیر هم با توجه به ایام مبارک دهه فجر و درگیری فعالیت های ورزشی و فرهنگی که وجود دارد رخ می دهد، چرا که  برگزاری مجمع و هماهنگی تاریخ هم برای فدراسیون و هم برای هیئت در این برهه ی زمانی سخت است.

امیری خراسانی با بیان اینکه متأسفانه جواب استعلامات سه هیئت هنوز به صورت کامل نیامده است، بیان داشت: هدف ما این است، این شفاف سازی ها انجام شود  تا از حواشی کاسته شود.  وی گفت: این هیئت ها شامل: فوتبال، روستایی ـ عشایری و هیئت انجمن های ورزشی هستند که به محض استعلام های مربوط به کاندیداها، تاریخشان با هماهنگی فدراسیون های مربوط گذاشته و تا آخر سال مجامع برگزار خواهد شد.

امیری خراسانی افزود: هیئت های وزنه برداری و ژیمناستیک نیز ثبت نام یشان صورت گرفته و با پیگیری های انجام شده تا آخر سال حتما برگزار می شوند.

وی تصریح کرد: هیئت بیماری های خاص هم آگهی می شود و  مجمع آن تا آخر سال برگزار خواهد شد.

در پایان این مجمع، محسن فرازمند با 13 رای از 17 رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیئت گلف استان کرمان انتخاب شد.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت گلف استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار