معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

بیش از 41 هزار واحد مسکونی احداثی در مناطق زلزله زده وجود دارد

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:در زلزله ۲۱ آبان استان کرمانشاه بیش از ۱۰۰ هزار واحد خسارت دیدند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۲۹۸ واحد احداثی و ۵۹ هزار و ۵۲۵ واحد نیاز به تعمیرات دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، عزیزالله مهدیان  معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا کنون برای ۱۷ هزار و ۴۲۳ نفر یا کانکس تهیه شده و یا پول بابت اجاره بها پرداخت شده است.

مهدیان  بیان کرد: از این تعداد ۱۴ هزار و ۴۰۰ خانوار الان در کانکس هستند و ۳ هزار خانوار وجه نقد دریافت کرده اند  از مجموع کانکس ها حدود ۸ هزار توسط قرارگاه خاتم و ۳ هزار و ۵۰۰ توسط خیرین نصب شده است.

وی  گفت: تا قبل از خرداد ماه سقف خانه های روستایی زده خواهد شد اما در شهرها این کار زمان بیشتری می برد و پیش بینی می شود تا نیمه دوم سال ۹۷ طول بکشد.

این مسئول به اخذ ۱۰۰ هزار قرارداد طی ۴۵ روز اشاره کرد و افزود: بانک ها باید با پای کار آوردن نیروها به روند پرداخت تسهیلات سرعت ببخشند.

وی ابراز داشت: در پیش بینی اولیه برای ۱۱ هزار واحد روستایی و ۴۵۰۰ واحد شهری تامین منابع شد که در برخی بخش ها این تعداد ۲ برابر شده است و با مشکل منابع مواجه شدیم که دولت باید تسهیلات لازم در این زمینه را ابلاغ کند.

انتهای پیام/ز

 


تا قبل از خرداد ماه سقف خانه های روستایی زده خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار