خودروسازان برای کاهش قیمت تمام شده خودرو تلاش کنند

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان گفت: همه صنایع باید برای کاستن هزینه‌های جاری و قیمت تمام شده خودرو تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد شریعتی‌نیا امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اظهار کرد: صنعت برای آسایش مردم است و هر صنعتی که غیر از آسایش را برای مردم داشته باشد، در جهت اهداف انسانی نیست.

وی با بیان این که در اصفهان 700 هزار خودرو پلاک گذاری شده‌اند بیان کرد: از صنایع خودروی داخلی تقاضا دارم همان‌طور که به سود خود توجه دارند به دنبال پیگیری اهداف والای خود باشند چرا که اگر اهداف اقتصادی با اهداف انسانی، همسو شود به رضایت مشتریان منجر می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان ادامه داد: آلودگی‌های صوتی و آلودگی هوای اصفهان یک بخشی از آن به فرهنگ عمومی برمی‌گردد و با توجه به پیشینه تاریخی مردم اصفهان، امیدواریم مردم این موارد را رعایت کنند.

شریعتی‌نیا در پایان گفت: مسؤولان شهری و صنایع خودروسازی این را در نظر بگیرند اگر تعرفه منطقی برای واردات خودرو داشتیم، هیچ کدام از تولیدکنندگان داخلی توان رقابت با شرکت‌های خارجی را نداشتند و این تعرفه‌ها به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی است پس همه صنایع باید برای کاستن هزینه‌های جاری و قیمت تمام شده خودرو تلاش کنند. 

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.