دستگیری معتادان پر خطر در نیشابور

در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس شهرستان نیشابور ۲۰ خرده فروش و معتاد پرخطر را دستگیر کرد.

دستگیری معتادان پر خطر در نیشابور به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پرخطر در منطقه ۱۴ معصوم، و شهید بهشتی شهر نیشابور به اجرا درآمد.


سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: در این طرح پس از ردزنی‌های پلیسی و اطلاعاتی با حضور هشت تیم عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد و کلانتری‌های درون شهری در چند عملیات ضربتی ۵ خرده فروش و ۱۵ نفر معتاد پرخطر (همگی مرد) دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف حدود ۹۰۰ گرم تریاک و مقادیری مواد مخدر صنعتی خاطر نشان کرد:هم چنین در این طرح تعداد ۸۳۰ عدد قرص‌های غیر مجاز از دو مغازه سوپر مارکت نیز کشف که با دستور مقام قضایی این واحد‌های صنفی متخلف پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدیر از همکاری خوب شهروندان در اجرای طرح‌ها گفت: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر با حمایت دستگاه قضایی توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.
 
انتهای پیام// س. ح.
 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار