افتتاح 10طرح در دانشگاه کاشان

مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10 طرح عمرانی آموزشی، پژوهشی و خوابگاهی دانشگاه کاشان همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

افتتاح 10طرح در دانشگاه کاشان  رییس دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این طرح ها شامل افتتاح فاز 2 مجموعه دانشکده های مهندسی، زمین چمن مصنوعی، پژوهشکده انرژی، تجهیز مهمانسرای راهب، آغاز عملیات اجرایی پژوهشکده فرش، آغاز تکمیل ساختمان کتابخانه مرکزی ( پس از چند سال توقف )، آغاز تکمیل ساختمان آمفی تئاتر( پس از چند سال توقف)، آزمایشگاه همکار استاندارد و مرکز رشد آران و بیدگل است.

عباس زراعت، با تاکید بر مشارکت و مساعدت خیرین نیکوکار در اجرای پروژه های دانشگاهی بویژه خوابگاه دانشجویی مهندس مبینی و خانم یاراحمدی افزود: موفقیت های دانشگاه کاشان مرهون تلاش و زحمات بی دریغ خیرین است.

وی. کسب موفقیت های زیاد دانشگاه کاشان با مشارکت و همراهی خیرین را تاکیدکرد و گفت: کسب رتبه دوم این دانشگاه در نظام سطح بندی آموزش عالی، نظام گرین متریک و برتری آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه مرهون زحمات خیرین است.

 

به‌گفته‌وی، خیرین ایرانی علاوه بر کمک به آموزش عالی داخلی به دانشگاه های خارج از کشور هم کمک شایان توجهی داشته اند و در راستای توسعه علمی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

رییس دانشگاه کاشان، تاسیس موسسه مطالعات پیشرفته سعیدی و تلاش های پیگیر و چاپ مقاله ای از اعضای این مؤسسه در مجله بین المللی ساینس، کلاس های آنلاین و کرسی های وقفی را از جمله تلاش های خیرین این دانشگاه برشمرد و افزود: دانشگاه کاشان می تواند به برکت خیرین تبدیل به مرکز بزرگ بین المللی شود.

زراعت، در پایان بیش از 60 فعالیت بین المللی دانشگاه کاشان را خاطرنشان‌کرد و گفت :به زودی آزمایشگاه باستان سنجی و مؤسسه آی سی تی پی نیز در این دانشگاه راه اندازی می شود که با این گونه فعالیت ها زمینه رشد و تعالی دانشگاه و منطقه را شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/م

افتتاح طرحهای عمرانی آموزشی، پژوهشی و خوابگاهی دانشگاه کاشان

برچسب ها: دهه فجر ، وزارت علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.