تولید داخلی میوه کفاف مصرف داخل را می‌دهد

رئیس صنف عمده‌فروشان میوه اصفهان گفت:تولید داخلی میوه کفاف مصرف داخل را می‌دهد و نیازی به واردات میوه نیست، دولت نیز مقادیری میوه از باغداران داخلی خریداری کرده و آن‌ها را در انبار برای بازارهای شب عید نگه داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ناصر اطرج در خصوص آخرین وضعیت قیمت میوه در بازار اصفهان، اظهار کرد: تا امروز افزایش قیمت خاصی در بازار میوه وجود نداشته و حتی در محصولاتی مانند گوجه که هر ساله در این ایام سال، شاهد افزایش قیمت آن بودیم، امسال برای انواع محصولات سیفی نیز رشد قیمت شاهد نبودیم.

وی با بیان این که اگر اتفاق خاصی مانند سرمازدگی محصولات رخ ندهد شاهد افزایش قیمت میوه نیز نخواهیم بود، افزود: اگر سرمازدگی رخ ندهد یا صادرات بی‌رویه میوه‌های داخلی را نداشته باشیم نه در خصوص عرضه و نه در خصوص قیمت آن‌ها مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس صنف عمده‌فروشان میوه اصفهان با اشاره به خرید میوه‌های داخلی توسط دولت و انبار آن‌ها برای بازارهای شب عید، تصریح کرد: تولید داخلی میوه کفاف مصرف داخل را می‌دهد و نیازی به واردات میوه نیست، دولت نیز مقادیری میوه از باغداران داخلی خریداری کرده و آن‌ها را در انبار برای بازارهای شب عید نگه داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال نیازی به واردات میوه از جمله پرتقال‌های مصری و... نخواهد بود، نظارت‌ها نیز از طرف اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در حال انجام است و بازرسی اتحادیه نیز در میدان بر قیمت نظارت و کنترل لازم را دارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار