فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد؛

پلیس باید اقتدار لازم را در زمان انجام وظیفه داشته باشد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس باید اقتدار لازم را در زمان انجام وظیفه داشته باشد و باید تاکید کرد محور این اقتدار رافت، مهربانی و کرامت است.

پلیس باید اقتدار لازم را در زمان انجام وظیفه داشته باشد  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار سرتیپ حسین اشتری در همایش سراسری روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاهی خراسان رضوی در مشهد گفت :نیروی انتظامی اقدامات خود را براساس مبانی دینی، شرعی و قانونی انجام می‌دهد و این مزیت و اعتبار مهمی برای سازمان محسوب می‌شود.

وی گفت: کمک‌های مردمی به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه اجتماعی ناجا بوده و خوشحالیم توانسته ایم در راستای انجام وظایف و تکالیف خود و ارتقاء احساس نظم و امنیت گام برداریم.

فرمانده ناجا افزود: برقراری امنیت، آسایش و آرامش مردم که نتیجه کار پلیس است، بزرگترین افتخار نیروی انتظامی بوده و بالاترین خدمت را پلیس برای جامعه انجام می‌دهد.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات انجام شده در ایجاد نظم و امنیت در حاشیه مشهد گفت: در این نواحی اقدامات خوبی انجام شده، اما هنوز تا ایده‌آل فاصله داریم.

 فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و نقش آفرینی پلیس در این حوادث گفت: پلیس در مواجهه با این اغتشاشات مقتدرانه، عالمانه و هوشمندانه عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مشهد و چند شهر خراسان رضوی شاهد درگیری‌هایی بودیم که در همان روزهای اول مدیریت و از گسترش آن و خسارت به اموال عمومی و مردم جلوگیری شد.پلیس در مواجهه با این اغتشاشات با کمک خود مردم موضوع  را مدیریت کرد و افراد هنجارشکن نیز بازداشت شدند.

انتهای پیام/س

سفر فرمانده ناجا به مشهد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار