فرمانده نیروی انتظامی فارس خبر داد؛

اجرای طرح مکنا در ۲۸۳ مقر انتظامی/کاهش حوادث رانندگی در فارس

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: طرح مکنا در ۲۸۳ مقر انتظامی استان فارس و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس در هجدهمین همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان اظهار کرد: اجرای طرح مکنا باعث یکسان سازی فعالیت‌ها و مراحل انجام کار، ایجاد محیطی زیبا، تعالی رفتار کارکنان، کاهش خطاها، افزایش رضایت و اعتماد مردم و ارتقاء حقوق شهروندی شده است.

وی افزود: طی سال جاری بالغ بر ۳۵ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده است که ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته و بیش از ۱۲ هزار نفر در این راستا دستگیر شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه جان باختگان حوادث رانندگی در استان ۷ درصد کاهش داشته است، افزود: با این حال تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

سردار گودرزی گفت: طی ۲ سال گذشته طبق نظر سنجی‌های انجام شده در دانشگاه تهران و وزارت کشور، استان فارس دارای بالاترین احساس امنیت در بین استان‌های کشور بوده است.

وی افزود: در هجدهمین همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، اولویت‌ها و مأموریت‌های نیروی انتظامی استان بررسی و راهکار‌های لازم در این خصوص ارائه شد.

انتهای پیام/ن

صحبت های فرمانده نیروی انتظامی فارس در همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار