فرمانده انتظامی استان کرمان؛

پیشگیری مقدم بر درمان است

فرمانده انتظامی استان گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و با پیشگیری می‌توان از تبعات منفی وآسیب‌های اجتماعی بیشترجلوگیری کرد.

پیشگیری مقدم بر درمان استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرمانده انتظامی استان درمراسم اختتامیه دوره بصیرت استانی، مردم را بزرگترین پشتوانه نظام در عرصه‌های مختلف برشمرد و گفت: برای حفظ این نعمت الهی باید از تمام ظرفیت‌های موجود در جامعه تلاش کرد.

سردار بنی اسدی فر، فراهم کردن مشارکت‌های مردمی را برابر با زمینه پیشرفت در تمام عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و ... عنوان کرد وافزود: اگر بخواهیم شاهد سازمانی پیشرو و موفق باشیم باید با تعامل ویژه و استفاده از سایر ظرفیت‌ها و حفظ شان خود و سازمان برای بهبود انجام ماموریت‌ها قدم برداریم.

وی اظهار کرد: هر چه در زمینه آموزش‌های همگانی تلاش کنیم باز هم کم است تا اینکه قشر آسیب پذیر با مشکل مواجه نشود لذا همه عوامل ذیربط باید آسیب‌های اجتماعی را شناسایی و برای پیشگیری از آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان  ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان دوره بصیرت، به نظارت مدیران بر کارکنان زیرمجموعه و نیروی انسانی مجموعه خود تاکید کرد و گفت: چنانچه نیروی انسانی یک سازمان آموزش‌های لازم را فراگیرد و این آموزش‌ها به روز باشند و به صورت دوره‌ای تکرار شوند، مطمئن باشید با مدیریت صحیح در آینده‌ای نه چندان دور شاهد کاهش چشمگیر جرایم و آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

پیشگیری درعرصه اجتماعی مقدم بردرمان باشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار