مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی:

پرداخت ۳۴ میلیارد ریال کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت:امسال بیش از 1 هزار نوعروس، با دریافت ۳۴ میلیارد ریال کمک هزینه تامین جهیزیه به خانه بخت رفتند.

 پرداخت ۳۴ میلیارد ریال کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسانعزیز سهندی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛گفت: امسال 1 هزار و 414 نوعروس ، با دریافت 2 میلیارد و 828 میلیون تومان کمک هزینه تامین جهیزیه و 572 میلیون تومان وام قرض الحسنه ازدواج روانه خانه بخت شدند.
 وی کمک به تشکیل خانواده های جدید و رفع موانع ازدواج آنها از سوی این نهاد را یک کار خداپسندانه و از راههای موثر توانمند سازی خانواده ها برشمرد و بیان کرد: امسال 3 میلیارد و 400 میلیون تومان برای ازدواج دختران وپسران مددجو در راستای تامین جهیزیه و هدیه ازدواج جوانان هزینه شده است.
وی در ادامه ضمن قدر دانی از خیران، آنان را از سرمایه‌های معنوی و پشتوانه‌‌های بزرگ کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد و افزود: یک میلیارد و 100 میلیون تومان از مبلغ مورد اشاره را خیران تامین کرده اند.
سهندی برگزاری دوره های آموزش قبل از ازدواج زوجین را یکی دیگر از اقدامات بارز و موثر این نهاد ذکر کرد و گفت: امسال در قالب 65 جلسه آموزشی تعداد 685 نفر از نوعروسان و همسران آنها از کلاس های آموزش قبل از ازدواج بهره مند شدند.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: 530 نوعروس در سطح استان در انتظار دریافت کمک هزینه تامین جهیزیه هستند که بر اساس تلاش های صورت گرفته تا پایان سال، این افراد نیز هدایای ازدواج خود را دریافت می کنند.
سهندی با بیان اینکه سال 96 به نام " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال " نام گذاری شده است، گفت: معضل بیکاری مهمترین مانع برای ازدواج جوانان می باشد و با عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری و ایجاد زمینه های اشتغال، مشکل ازدواج جوانان نیز برطرف می شود.

انتهای پیام/م

پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه نوعروسان 

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.