باید زیرساخت‌های ظرفیت گردشگری تنگستان توسعه یابد

استاندار بوشهر ظرفیت گردشگری تنگستان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه باید زیرساخت‌های این حوزه توسعه یابد افزود: ساخت هتل و امکانات رفاهی وتفریحی باید در عرصه گردشگری ایجاد شود تا شاهد رونق صنعت گردشگری در تنگستان باشیم.

باید زیرساخت‌های ظرفیت گردشگری تنگستان توسعه یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی تنگستان با تاکید بر عملیاتی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی در تنگستان اظهار داشت: امروز حوزه اقتصاد پاشنه آشیل کشور است نیاز است برای حل مشکلات این حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های مدیریتی برای برطرف شدن مشکلات حوزه اقتصاد و تولید افزود: از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیریتی در برطرف کردن مشکلات حوزه تولید و اقتصاد استفاده می‌شود و مدیران باید راهکارهای اجرایی مورد توجه قرار دهند.

گراوند با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی تسهیل‌گر و رفع کننده موانع هستند گفت: باید بسترهای لازم در رونق تولید و اقتصاد و طرح‌های اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها فراهم شود تا بخش خصوصی به برنامه‌های خود جامه عمل بپوشاند.

وی، مسئولان را خادمان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران دانست و تاکید کرد: شهرستان تنگستان دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه‌های آبزیان، شیلات، کشاورزی، تجارت دریایی و گردشگری است که با این قابلیت‌ها جایز نیست جوانان از بیکاری و نبود اشتغال گلایه داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تولیدکنندگان فعالانه در پی فعالیت و تولید  هستند افزود: باید موانع پیش روی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان برداشته شود تا بسترهای کسب و کار و فضای اشتغال برای جوانان فراهم شود.

گراوند ظرفیت گردشگری تنگستان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه باید زیرساخت‌های این حوزه توسعه یابد افزود: ساخت هتل و امکانات رفاهی  وتفریحی باید در عرصه گردشگری ایجاد شود تا شاهد رونق  صنعت گردشگری در تنگستان باشیم.

وی، با تاکید بر توجه به مطالبات کشاورزان در تامین آب مورد نیاز کشاورزی بیان کرد: ساخت دو سد در تنگستان مورد متوجه است که سد باهوش و خائیز در این شهرستان در راستای تامین آب مورد نیاز کشاورزان ساخته می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اختصاص 48 میلیارد ریال برای ساخت سد خائیز تنگستان خاطر نشان کرد: سد خائیز تنگستان که برای تامین آب اراضی کشاورزی، باغ‌ها و نخیلات منطقه  ساخته می‌شود امسال  48 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

گراوند از اجرای طرح توسعه بیمارستان اهرم تنگستان خبر دادو بیان کرد: برای اجرای این پروژه 40 میلیارد ریال مصوب شده که 20 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی بر تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: برای مبارزه با افت‌های کشاورزی در تنگستان تخصیص اعتبارات لازم مورد توجه است.

انتهای پیام/م

توسعه زیرساخت‌های ظرفیت گردشگری تنگستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.