اعتبارات عمرانی دشتی از ۳۴۰ میلیارد ریال به۱۰۰۰میلیارد ریال افزایش یافت

فرماندار سابق دشتی گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان به شکل چشمگیری افزایش یافته به طوری که این اعتبارات از ۳۴۰ میلیارد ریال به هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

افزایش اعتبارات عمرانی دشتی به ۱۰۰۰میلیارد ریالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،غلامرضا مهرجو صبح جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: دشتی نامی بزرگ و باشکوه در تاریخ این استان و کشور است که نام آوران بزرگش در علم، اندیشه، فضل، زهد، هنر و مقاومت حماسه‌های به یاد ماندنی خلق کرده‌اند.

وی افزود: دشتی با مردمان صبور و سلحشورش یادآور فرهنگ و معرفت و قناعت مثال زدنی هستند که خدمت به این دیار و مردمانش را برای هر خادمی، شیرین و پرافتخار می کند.

مهرجو ضمن تمجید از مردم شهرستان دشتی بیان کرد: در دوران خدمتم به عنوان فرماندار، احترام و تکریم مردم را بر هر امری ارجح دانسته و همواره مسئولان و همکاران را به آن توصیه می کردم.

پرهیز از تبعیض و رعایت عدالت

وی گفت: قانون مداری، پاسخگویی، پرهیز از تبعیض و رعایت عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره بر آنها تاکید داشتم.

مهرجو با بیان اینکه همواره از صاحب نظران، اندیشمندان، نخبگان و فرهیختگان شهرستان مشورت می گرفتم، یادآور شد: در جهت رفع مشکلات مردم تلاش شد با برگزاری نشست های هم اندیشی و حضور در شهرها و روستا از نزدیک مسائل مشکلات مردم را بررسی و تصمیمات لازم نیز گرفته شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان گفت: در این مدت اعتبارات عمرانی شهرستان به شکل چشمگیری افزایش یافته به طوری که این اعتبارات از ۳۴۰ میلیارد ریال به هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

تکمیل پروژه‌های ناتمام

مهرجو با تاکید بر اینکه در این مدت پروژه‌های نیمه تمام زیادی در سطح شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسید، خاطر نشان کرد: راه اندازی گمرک لاور ساحلی به از سالیان سال که به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم با پیگیری های فراوان تحقق پیدا کرد.

مشاور اجرایی استاندار فارس رفع نقاط حادثه خیز و تعریض و ترمیم راه‌ها، تبدیل آبنما به پل، دو بانده کردن وردی های شمالی و جنوبی خورموج، کاکی و بادوله، تکمیل دو قطعه از مسیر ناصری به شنبه و آغاز عملیات اجرایی خورموج –لاور و دشت پلنگ  را از دیگر اقدامات صورت  گرفته عنوان کرد و گفت: با این اقدامات تلفات جاده ای شهرستان نیز کاهش یافت.

بهبود شاخص‌های توسعه

وی با اشاره به افزایش شاخص های توسعه در حوزه های مختلف بویژه در بخش بهداشت و درمان، آب، برق، گاز و آموزش گفت: آغاز عملیات اجرایی دو سد بزرگ باغان و دشت پلنگ و دهها پروژه های آبخیزداری یکی دیگر از اقدامات  مطلوب در راستای صیانت از اشتغال بخش کشاورزی و تقویت سفره های زیر زمینی است.

فرماندار سابق دشتی ادامه داد: اجرای طرح‌های امید در شهرها و روستاها، طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان و بهبود شاخص های امنیتی در سطح شهرستان و به سرانجام رساندن کارخانه سیمان مند و حمایت از بخش های صنعت، معدن و کشاورزی از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.