تاکید بر نوسازی ماشین آلات واحدهای تولیدی

استاندار قزوین گفت : فرسودگی ماشین آلات و قدیمی بودن تکنولوژی مهمترین مشکل واحد‌های تولیدی استان است که باید به آن توجه شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان افزود: نوسازی ماشین آلات و به روز شدن تکنولوژی واحد‌های تولیدی باعث خواهد شد که تولیدات قادر به رقابت در بازار جهانی باشند که درغیر اینصورت این امر میسر نخواهد شد.

زاهدی با تاکید بر ضرورت حمایت از واحد‌های موفق افزود: دراستان قزوین واحد‌های تولیدی بسیاری وجود دارد که با وجود مدیران توانمند با موفقیت کار خود را ادامه می‌دهند ما نیزبا هدف ایجاد اشتغال جدید، توسعه‌ی این واحد‌ها را در دستور کار داریم.

استاندار افزود: درباره واحد‌های تولیدی که تعطیل هستند نیز باید با یک شیوه‌ی کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت امکان موانع موجود مرتفع وبه چرخه‌ی تولید برگردند.

زاهدی تاکید کرد: موانع تولید و اشتغال را پس از بررسی کارشناسی از هیات دولت و مجلس پیگیری خواهم کرد تا در استان با مشارکت، همدلی و وحدت رویه این مشکلات و موانع در استان برطرف شود.

احمد معابی عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان قزوین هم در این دیدار با بیان اینکه نوسازی واحد‌های فرسوده برای رونق تولید ضروری است بیان کرد: ۱۵ نماینده در شورا‌های حل اختلاف داریم تا به رفع مشکلات کمک کنند.

منصور طالبی عضو دیگر خانه صنعت قزوین هم گفت: تغییر قیمت‌ها به صادرات آسیب می‌زند، باید از صادرکننده واقعی حمایت شود و دادن یارانه حمل و نقل می‌تواند کمک صادرکننده باشد.

وی با اشاره به اینکه تثبیت نرخ گاز و حامل‌های انرژی برای صنعت باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: فعال کردن نمایندگان بازرگانی در خارج از کشور هم مهم است که انتظار مساعدت داریم.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.