انتقاد حماس از تصویب پیش‌نویس قانون محدودیت در تحویل پیکر‌های شهدای فلسطینی در کنست

جنبش حماس تصویب پیش‌نویس قانون محدودیت در تحویل پیکر‌های شهدای فلسطینی به خانواده‌هایشان را «رفتاری نژادپرستانه» توصیف کرد.

انتقاد حماس از تصویب پیش‌نویس قانون محدودیت در تحویل پیکر‌های شهدای فلسطینی در کنستبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، جنبش حماس تصویب پیش نویس قانون محدودیت در تحویل پیکرهای شهدای فلسطینی به خانواده هایشان را «رفتاری نژاد پرستانه» توصیف کرد.

حازم قاسم، سخنگوی حماس در بیانیه ای گفت: «رژیم اشغالگر قدس تصور می کند با چنین اقداماتی و تصویب چنین قوانینی می تواند اراده ملت فلسطین را بشکند و فلسطینیان را از تلاش برای احقاق حقوقشان منصرف کند.»

قاسم افزود این قوانین موید حقیقت ذات نژادپرستانه و رفتار تبعیض آمیز مقامات اسرائیلی است. تصویب این قوانین در کنست اسرائیل به مثابه پشت پا زدن و بی توجهی به همه قطعنامه های بین المللی و قوانین بشردوستانه سازمان ملل است.

کنست اسرائیل روز چهارشنبه در شورِ نخست، پیش نویس قانونی که تحویل پیکر شهدای فلسطینی به خانواده هایشان را محدود می کند تصویب کرد و این پیش نویس برای تبدیل شدن به قانون و اجرا شدن باید در شور دوم و سوم نیز تصویب شود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار