تشکیل 22 کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه امسال در کرمانشاه از چهارراه مدرس تا میدان آزادی است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، عباس سروری  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جلسه شورای هم‌اندیشی نخبگان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه که پیش از ظهر امروز برگزار شد از تشکیل 22 کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در این استان خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فراهم شدن تمهیدات لازم برای اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال، اظهار داشت: بیش از یک‌هزار و 400 برنامه امسال طی این ایام در استان داریم.

وی با تاکید بر مردمی و فراگیر بودن برنامه‌ها، متذکر شد: نیاز به هماهنگی‌های زیاد دستگاه‌های همسو برای اجرای برنامه‌های دهه فجر است، پوسترها طراحی شده در تمام استان توزیع می‌شود.

سروری با اعلام مسیر راهپیمایی در 22 بهمن‌ماه در کرمانشاه، یادآور شد: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه امسال در کرمانشاه از چهارراه مدرس تا میدان آزادی است و سخنران این مراسم نیز یکی از شخصیت‌های مطرح کشوری است.

انتهای پیام/ز

 

اعلام مسیر راهپیمایی در 22 بهمن‌ماه در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار