تجلیل از سپید پوشان فداکار؛

گرامیداشت روز پرستار توسط دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

مراسم گرامیداشت روز پرستار باحضور رئیس، کارکنان وپرستاران جنوب کرمان توسط دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت برگزارشد.

گرامیداشت روز پرستاردر دانشگاه علوم پزشکی جیرفتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز در آیین جشن روز پرستار که در عنبرآباد برگزارشد ٬گفت: در کشور ما روز میلاد حضرت زینب (س) به عنوان نکوداشت مقام پرستار و تکریم زحمت‌های این قشر پرتلاش است وما همواره تأکید داریم از پرستاران در تمام بخش‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه حداکثر استفاده از پرستاران در مدیریت دانشگاه شده است، افزود: برنامه داریم تا قبل از عید پرکیس پرستاران چند ماه پرداخت شود و هر بار یک الی دو ماه پرداخت پرکیس به پرستاران را از پزشکان جلو بیاندازیم.

قاسم زاده با بیان اینکه پزشکان قدردان زحمات پرستاران هستند، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار میزبان دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جشن روز پرستار هم هستیم امیدواریم با عشق به خدمت به مردم تحصیل کنند و روز‌های خوبی در پیش داشته باشند.

وی با بیان اینکه مراسم روز پرستار با همکاری معاونت درمان و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد و مدعوین پرستاران جنوب کرمان هستند، تصریح کرد: ۵۰۵ پرستار درمراکز بهداشت و درمانی شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حال خدمت می‌باشند و حدود ۱۰۰ بهیار و کمک بهیار، کمک پرستار در این مراکز مشغول به فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: بر اساس معیار اصلی که به ازای هر تخت یک و هشت دهم پرستار است ما در حوزه دانشگاه به ازای هر تخت ۹ دهم پرستار را داریم که این نصف میزان استاندارد است.

قاسم زاده افزود: پرستارن سخت کوش شاغل در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تمام تلاش خود را دارند تا حداکثر رضایت مندی را برای بیماران ایجاد کنند و کمبودی که آسیب به بیمار برساند در این زمینه شاهد نبوده ایم، اما ما انسان هستیم و خستگی ناشی از کار اضافه ما را آزار می‌دهد و بهترین حالت این است که به تعداد کافی پرستار داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: رسیدن تعداد پرستاران به حد استاندارد نیازمند زیرساخت‌های لازم است که ممکن است زمان بر باشد.

یادآور می‌شود: مراسم گرامیداشت روز پرستار، با حضور پرستارن جنوب کرمان در تالار باغ صبا شهرستان عنبرآباد با حضور مسئولان دانشگاه، پرستاران و دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد که از یک پرستار نمونه کشوری و پرستاران نمونه حوزه دانشگاه تجلیل شدند.

انتهای پیام/ح

تجلیل از پرستاران زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali- یک شهروند
۰۱:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
با تشکر فراوان از زحمات بی وقفه دکتر قاسم زاده، رئیس بسیار فعال و دلسوز دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و مهندس حسام عارفی، روابط عمومی دانشگاه، بخاطر برگزاری این مراسم.
آخرین اخبار