ساخت درمانگاه مرحوم سید ابراهیم حسینی پدر شهید سید احمد حسینی به اتمام رسید و امروز طی مراسمی با حضور مردم و مسئولین از دست اندرکاران ساخت این مجموعه درمانی تجلیل شد.

هزینه ۵۰ میلیاردریالی خیر سیرجانی در ساخت درمانگاهبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سیدحسین حسینی خیرساخت این درمانگاه گفت: خدای را شاکرم که به من توفیق داد تا بتوانم با ساخت این مجموعه درمانی قدمی خیر در مسیر خدمت به مردم را بردارم.

وی افزود: هر انسانی بخواهد برای خداوند خدمت کند باید از طریق کمک به همنوعان و خلق به رضایت خداوند برسد و من ساخت این بنای خیر را برای خدمت رسانی به مردم ساخته ام تا بخشی از کمبود‌های درمانی شهرستان برطرف شود.

این خیر می‌گوید: خداوند در قرآن کریم گفته هر کار خیر ده برابر پاداش دارد و متمکنین باید بدانند چه سودی بالاتر از این که با خداوند معامله کنیم.

آقای حسینی گفت: این مجموعه درمانی را که ۳ هزار مترمربع زیربنا دارد به نام پدرم مرحوم سید ابراهیم حسینی بنا کردم و برای ساخت آن بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

گفتنی است که این خیر و نیکوکار سیرجانی تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های درمانی، فرهنگی و مسجد کمک کرده است.

دیگر خیر سیرجانی گفت: برای این خلق شدیم که زمین را آباد کنیم و ما انسان‌ها واسطه امر خیر هستیم و مسئولیت آن است که هرچه داریم برای خداوند هزینه کنیم؛ و تمامی دارایی خود را برای انسان‌ها با هدف کسب رضایت خداوند صرف کنیم که بهترینش هم ساخت مجموعه‌های عام المنفعه است.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران این مرکزخیریه درمانی هم تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار