پیروزی مهرام مقابل پتروشیمی / سرنوشت فینال بسکتبال به دیدار پنجم کشیده شد

تیم بسکتبال مهرام تهران با پیروزی در چهارمین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مقابل پتروشیمی سرنوشت این مسابقه را به دیدار پنجم کشاند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در چارچوب مرحله نیمه نهایی پلی آف، عصر امروز«پنج شنبه» پیگیری شد. در این روز از مسابقات، چهارمین تقابل 2 تیم برای رسیدن به فینال برگزار شد و تیم مهرام توانست دومین بردش را برابر مدافع عنوان قهرمانی کسب کند تا تقابل پنجم 2 تیم تکلیف فینالیست لیگ را مشخص کند.مهرام که دیدار قبلی را باخته بود در این مسابقه ٩٤ بر ٨٧ حریفش را شکست داد.

با این نتیجه رقابت 2 تیم به بازی پنجم کشیده شد و دوشنبه پتروشیمی در خانه خود پذیرای مهرام خواهد بود.در این مسابقه کوارتر اول ٢٠ - ٢٠ برابر شد اما از کوارتر دوم مهرام تیم برتر بود. این تیم کوارترهای دوم و سوم را ٢١ بر ١٩ برد و در کوارتر پایانی نیز ٣٢ بر ٢٩ پتروشیمی را برد و در مجموع ٩٤ بر ٨٧ پیروز شد تا رقابت تیم ها 2 -2 برابر شود.

در این مسابقه دومینیک جونز و گانی لاوال از پتروشیمی ٥ خطا شدند.در دیگر مسابقه نیز شهرداری تبریز ١٠١ بر ٩٥ نفت آبادان را برد و دوشنبه میزبان بازی پنجم خواهد بود.

انتهای پیام/

مهرام موفق به شکست پتروشیمی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار