مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال؛

مهرام و نفت آبادان حریفان خود را شکست دادند/ شکست برنده‌ها در روز دوم لیگ بسکتبال

دومین روز از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال ایران در حالی سپری شد که تیم نفت آبادان و شهرداری تبریز به پیروزی رسیدند.

مهرام و نفت آبادان حریفان خود را شكست دادند/ شكست برنده‌ها در روز دومبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران پیگیری شد و در چارچوب این رقابت‌ها 2 مسابقه برگزار شد.

تیم های مهرام تهران و پترو شیمی بندر امام در حالی امروز «جمعه» مقابل هم صف آرایی کردند که تیم پتروشیمی در بازی اول به پیروزی رسیده بود و برای اینکه به دومین برد خود دست پیدا کند مقابل مهرام به میدان رفت. با این حال این تیم مهرام بود که دومین بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا نتیجه یک -  یک به تساوی برسد.

تیم بسکتبال مهرام در این مسابقه با حساب ۸۳ بر ۷۷ موفق به شکست دادن تیم پتروشیمی شد. نتایج کوارتر‌های این بازی ۱۲ بر ۱۷، ۱۵ بر ۲۰، ۲۹ بر ۱۹ و ۲۷ بر ۲۱ بود تا 2 تیم در بازی شماری به تساوی یک-یک برسند.

در دیگر دیدار روز دوم از مرحله نیمه نهایی، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، تیم شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت. شاگردان حاتمی که بازی اول را ۸۱ بر ۷۵ از حریف جنوبی خود برده بودند، در بازی امروز ۷۵ بر ۶۹ مغلوب شدند تا یک برد و یک شکست را در خانه کسب کنند.

در ابتدای این دیدار میزبان همچون بازی روز گذشته مسابقه را بهتر آغاز کرد و کوارتر اول را با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به سود خود به پایان رساند. کوارتر دوم نفت آبادان بازی را بهتر آغاز کرد و نیمه اول را با نتیجه ۳۳ بر ۳۹ به سود خود به پایان برد و وقت دوم را در ۲۴ به سود خود و ۱۵ برای شهرداری به پایان رساندنفت آبادان میزبان را تا پایان کوارتر سه ۵۸ بر ۵۲ پشت سر گذاشت، اما در پایان وقت سوم دو تیم در عدد ۱۹ به تساوی رسیدند. کوارتر چهارم نیز به سود آبادانی‌ها ثبت شد تا ضمن تساوی دو تیم ۱۷، نفت آبادان بازی سرنوشت را از میزبان خود ببرد و کار را به آبادان بکشاند.

انتهای پیام/

روز دوم نیمه نهایی بسکتبال برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار