تغییر زمان برگزاری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد فارس

جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد استان فارس فروردین ۹۷ برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اصغر گروسی مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس با اشاره به اجرای نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد استان گفت: تاریخ برگزاری این جشنواره از دهه فجر امسال به فروردین ۹۷ موکول شد.

وی افزود: متقاضیان تا پایان امسال می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گروسی با بیان اینکه از شهرستان‌های استان به تناوب آثار ارسال شده است، ادامه داد: استقبال در شهر‌های فیروزآباد، خرمبید و شیراز بیش از دیگر شهر‌ها بوده است، اما ارائه آمار دقیق از آثار پس از پایان مهلت امکانپذیر است.

وی، اخلاق و خانواده، آسیب‌های اجتماعی و معضلات حاشیه‌نشینی، تمدن اسلامی و زندگی انبیا و اولیا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و انتظار و مهدویت را از محور‌های موضوعی این جشنواره عنوان کرد.

گروسی اظهار کرد: متقاضیان با مراجعه به پایگاه اینترنتی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

وی بیانکرد: تمامی اجرا‌ها در مساجد برگزیده سطح شهر انجام می‌شود و هیچ بخشی از رقابت در سالن، یا تماشاخانه‌های حرفه‌ای برگزار نمی‌شود.

مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس تصریح کرد: گروه‌ها در استفاده از متن کاملا آزاد هستند و زمان اجرای هر نمایش باید بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه باشد همچنین رقابت در جشنواره ویژه گروه‌های تک جنسیتی است.
انتهای پیام/ر

اجرای نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد فارس

برچسب ها: تئاتر ، هنرهای تجسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار