پرداخت مطالبات باغداران استان فارس

مدیر عامل اتحادیه باغداران فارس از پرداخت مطالبات باغداران استان بابت خرید تضمینی سیب صنعتی درجه ۳ و انگور صنعتی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کمال یدالهی مدیـر عامل اتحادیه باغداران فارس گفت: ۱۷ میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال برای خرید سیب درجه سه و ۷ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال وجه نقد خرید انگور صنعتی به باغداران پرداخت شد.

وی افزود: با توجه به شروع فصل برداشت پرتقال رقم والنسیا، وضعیت تولید مرکبات استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ضروریست برای صادرات محصولات باغی استان اقداماتی عملی صورت پذیرد و زیر ساخت‌هایی که برای صادرات نیاز است در کشور ایجاد شود.

یدالهی با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی به کشور‌های دوردست چندان امکان پذیر به نظر نمی‌رسد، افزود، باید بر روی بازارکشور‌های همسایه تمرکز کنیم و بازاریابی‌های خود را در همین کشور‌ها انجام دهیم.

مدیـر عامل اتحادیه باغداران فارس تصریح کرد: ارتقاء کیفیت بسته بندی محصولات صادراتی یکی دیگر از مواردی است که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است سازمان تعاون روستایی استان فارس، امسال به علت فراوانی محصول سیب و جلوگیری از ضرر به باغداران سیب درجه سه و صنعتی را با قیمت ۲ هزار و ۸۸۹ ریال (۲۸۸ تومان) برای تهیه کنستانتره و کمپوت از باغداران خریداری کرد.
انتهای پیام/ر

پرداخت مطالبات باغداران فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار