اسدی:

AFC رسما لغو بازی در زمین بی طرف را اعلام نکرده است

رئیس دپارتمان بین المللی فدراسیون فوتبال گفت: AFC قانون بازی در زمین بی طرف را لغو کرده اما هنوز نامه ای ابلاغ نشده است.

AFC نامه لغو بازی در زمین بی طرف را ابلاغ نکرده استحمیرا اسدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه شنیده می شود AFC صبح امروز رای نهایی خود را مبنی بر قانون لغو بازی در زمین بی طرف با وجود فشار کشورهای عربستان و امارات اعلام کرده است، گفت: من هم این موضوع را شنیده ام اما تا زمانیکه رای AFC به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ نشود نمی توانم با قاطعیت درباره آن صحبت کنم. با این وجود باتوجه به مصوبه هیئت اجرایی AFC به احتمال فراوان دیدار تیم های ایرانی با نمایندگان عربستان به صورت رفت و برگشت و در زمین خودشان برگزار می شود.
او ادامه داد: منتظر هستیم تا AFC لغو بازی در کشور بی طرف را به ما اعلام کند و احتمال زیادی می دهیم که این کار صورت بگیرد.

رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ۱۲ فوریه(۲۳ بهمن)آغاز می شود اما تاکنون کشورهای عمان و ترکمنستان به درخواست فدراسون فوتبال ایران برای میزبانی از تیم های عربستانی در این کشورها پاسخ نداده اند. بنابراین اگر تیم های ایرانی و قطری نتوانند در زمین خود از حریفان عربستانی و اماراتی میزبانی کنند احتمال برگزار نشدن این رقابت ها وجود دارد. به همین دلیل به احتمال فراوان رای AFC مبنی بر لغو بازی در زمین بی طرف قطعی است.

او درباره اظهارات یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان مبنی بر اینکه فوتبال از سیاست جدا است و تیم های ما باید برای بازی با تیم های قطری به این کشور سفر کنند گفت: به هر حال همین که مسئولان سعودی برخلاف گذشته چنین صحبت هایی می کنند باید لغو بازی در زمین‌ بی طرف را قطعی دانست. با این وجود AFC. تاکنون نامه ای به ما ابلاغ نکرده است.

انتهای پیام / 

اظهارات رئیس دپارتمان داوری درباره رای کنفدراسیون فوتبال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
من عاشق تیم ملی ایران هستم فقط تم ملی ایران .پیش به شوی پیروزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
من عاشق تیم ملی ایران هستم فقط تم ملی ایران .پیش به شوی پیروزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
انشالله پیروزی تیم ملی ایران
-
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
من عاشق ورزش فوتبال هستم .
آخرین اخبار