اسدی: اطلاعی از دیدار ایران و تونس ندارم/ زمان می برد تا پاداش فیفا به تیم ملی برسد

رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: به فدراسیون فوتبال تونس برای برگزاری بازی دوستانه نامه زدیم اما هنوز اطلاعی از قطعی شدن این دیدار ندارم.


اسدی: اطلاعی از دیدار ایران و تونس ندارم/ زمان می برد تا پاداش فیفا به تیم ملی برسدحمیرا اسدی
در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی های دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد: تمام مذاکرات درحال انجام است و امیدوارم بتوانیم دیدارهای دوستانه خوبی را برای تیم ملی هماهنگ کنیم. مسئولان فدراسیون به ما گفتند، درباره تیم ملی بزرگسالان صحبت نکنیم و اطلاعاتی را به اصحاب رسانه ندهیم.

اسدی درخصوص دیدار ایران و تونس اظهار کرد: مسئول هماهنگی دیدارهای تیم ملی و اردوها، برعهده امیدجمالی است و من در جریان مسابقات تدارکاتی نیستم. تا جایی که من اطلاع دارم، او ایمیل هایی ( نامه های الکترونیکی ) به فدراسیون تونس ارسال کرده اما هنوز جواب قطعی نیامده است و حتمی شدن این مسابقه در هاله ای از ابهام است.

رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چه دیدارهای دوستانه ای قطعی شده، پاسخ داد: چند بازی دوستانه با تیم های ملی دنیا قطعی شده اما همانطور که گفتم قرار است هیچ اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار ندهیم و نمی توانم اسامی تیم ها را بگویم.

او درباره اینکه آیا فیفا پاداش تیم های صعود کرده به جام جهانی را پرداخت کرده است یا نه؟ بیان کرد: فدراسیون جهانی فوتبال درحال برنامه ریزی است تا پرداخت پاداش ها را آغاز کند و فکر می کنم این اتفاق به زودی رخ می دهد اما در خصوص فدراسیون فوتبال ایران و زمان پرداخت پاداش ها به تیم ملی قطعا بیشتر زمان می برد و  در حال تلاش هستیم تا این اتفاق زودتر رخ دهد.

انتهای پیام/

اظهارات اسدی درباره بازی های دوستانه تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار