در خطبه های نماز جمعه شیراز؛

مقاومت و پایداری رمز مقابله با استکبار

امام جمعه شیراز گفت: آنچه انقلاب را پیروز کرد مقاومت بود و امروز نیز رمز پیروزی در برابر استکبار ایستادگی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز اظهار کرد: آن روز‌ها، انقلاب نیازمند مقاومت مقابل دست نشانده آمریکا و امروز مقابل خود آمریکا است که توطئه پشت سر توطئه و گرفتاری پشت سرگرفتاری برای ملت ایران ایجاد می‌کند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه آمریکا تحریم‌ها را تشدید و با سفر به کشور‌های دیگر آن‌ها را تحریک می‌کند تا مقابل ایران بایستند، افزود: این رفتار نشانگر آن است که هر مذاکره‌ای دنبال کنیم آمریکایی‌ها فشارشان را بیشتر می‌کنند و مذاکره بی معنا است بلکه مقاومت لازمه امروز کار ما است.

آیت الله ایمانی ادامه داد: آنچه آن روز انقلاب را به پیروزی رساند مقاومت بود و امروز هم مقاومت و پایداری ما را مقابل آمریکا به پیروزی می‌رساند.

وی با مقایسه وضعیت زمان پیامبراسلام (ص) با شرایط امروز کشورمان گفت: امروز منافقان که ۱۷ هزار بی گناه را ترور کردند یک طرف مسئله هستند و سوی دیگر افرادی که به دنبال اوباش گری هستند و گروه سوم کسانی هستند که با شایعه پردازی آرامش و امنیت فکری جامعه را برهم می‌زنند.

نماینده، ولی فقیه در فارس برخورد قاطع با این سه گروه را راهکار مقابله با آن‌ها دانست وگفت: برخورد قاطع با این سه گروه در زمان پیامبر اسلام (ص) از ادامه ایجاد مشکل جلوگیری کرد، ولی زمانی که شرایط برای برخورد قاطع فراهم نشد همین سه گروه قرآن را برای نابودی قرآن بر سر نیزه کردند.
انتهای پیام/ر

مقامت و ایستادگی رمز موفقیت به هدف‌های عالی و بلند است

برچسب ها: نماز جمعه ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.