امام جمعه پلدختر :

مشکل تامین آب آشامیدنی روستاهای پلدختر برطرف شود

امام جمعه پلدختر گفت: باید مشکل تامین آب آشامیدنی روستا‌های این شهرستان برطرف شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   حجت الاسلام محمد سوری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مسئولان در گزارش‌های خود روی پیشرفت پروژه‌هایی مانند شرکت ال ۹۰، آهک هیدراته، پالایشگاه و کارخانه سیمان پلدختر همت کنند و در این راستا تلاش خود را به کار گیرند.

وی افزود: شهرستان پلدختر به لحاظ زیرساخت‌هایی که دارد مستعد پیشرفت است و مسئولان باید همه با هم با همکاری در این راستا همت کنند.

حجت الاسلام سوری به مشکل آب آشامیدنی روستا‌های شهرستان پلدختر اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات روستا‌های این شهرستان بیشتر از لحاظ آب آشامیدنی مشکل دارند و مدام آب آن‌ها قطع است، که این موضوع نیاز به رسیدگی، ترمیم و رفع مشکل دارد.

وی با بیان این که خدمات مسئولان را مردم نمره می‌دهند، افزود: مردم خود بهترین قاضی و نظاره گر خدمات مسئولان هستند و به آن نمره می‌دهند.

امام جمعه پلدختر گفت: دشمن از انقلاب ما سیلی و ضربه خورده و از هر راهی درصدد ضربه به این انقلاب است و می‌خواهد تفکر استکباری را در جامعه ما پیش ببرد به همین خاطر از طریق رشوه و عوامل دیگر که همه دست به دست هم می‌دهند افراد دنیا پرست را می‌خرند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی افزود: هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد که کسی در اقتصاد آن دخالت کند بنابراین دخالت دشمنان در اقتصاد به گونه‌ای است که با اثرگذاشتن بر روی قیمت نفت و تحریم تنها خرابکاری می‌کنند.

حجت الاسلام سوری یکی از عوامل پیشبرد اهداف دشمن را عوامل نظامی دانست و خاطرنشان کرد: نظام ما مقتدر است و انسان‌های متدین و انقلابی هرگز از دشمنان نمی‌ترسند بلکه دشمن باید از ایران اسلامی بترسد.

وی افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود تبلیغ و شایعه پراکنی می‌کنند که مومنان و انقلابیون باید هوشیار باشند و حواسشان جمع باشد و هر غلطی که دشمن کرد نباید آن را قبول و تکرار کرد.

امام جمعه پلدختر به فتنه اخیر اشاره کرد وگفت: در ناآرامی‌های اخیر برخی‌های نیروی انتظامی را متهم کردند که این همان خواسته دشمن است و نباید حرفی زد که موجب خوشحالی دشمن شود بلکه باید همه هوشیار باشیم و راه را بر دشمن سد کنیم.

وی به یوم الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا خدمات مسئولان نظام و دستاورد‌های انقلاب برای مردم تبیین و بازگو شود.

حجت الاسلام سوری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با مقاومت و ایستادگی به پیروزی رسید که نتیجه همت امام راحل و خواسته ملت بود و مردم نیز همواره قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی به نامه رئیس جنبش حماس به مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است که حمایت از آن حمایت از منافع جهان اسلام به ویژه ایران است و آزادی فلسطین کلید غلبه و ضربه کمرشکن به دشمنان اسلام است.

امام جمعه پلدختر با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: ۱۱ بهمن بر اساس روایتی شهادت این بانوی بزگوار اسلام بوده که زندگی حضرت زهرا (س) یک الگوی تمام عیار برای تمام زنان عالم است.

انتهای پیام/د

لزوم برطرف شدن مشکل تامین آب آشامیدنی روستا‌های پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.