مسئولان در پی حل مشکلات مردم باشند

خطیب جمعه شهرکرد گفت: مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس در پی حل مشکلات مردم و آبادانی استان‌ها باشند.

دهه فجر فرصت بیان منصفانه دستاوردهای انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۶ بهمن ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تبریک پیشاپیش دهه فجر گفت: این ایام الله فرصتی برای تدبر و تفکر منصفانه در دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بیان آن‌ها برای نسل جدید است.

وی افزود: عزت، کرامت و اقتدار امروز ملت و میهن اسلامی در منطقه و دنیا، مدیون تفکر حضرت امام خمینی (ره) و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی است.

نکونام، استقلال سیاسی جمهوری اسلامی در دنیا را کم نظیر دانست و تأکید کرد: عزت ملت ایران در دوران با برکت انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.

وی با بیان اینکه امت اسلامی باید همواره مراقب شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی باشد ادامه داد: دشمن درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نکونام، حفظ آرامش و اتحاد بین مسئولان کشور را ضروری دانست و گفت: مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با همدلی و همفکری به دنبال حل مشکلات معیشتی و دغدغه‌های مردم باشند و آبادانی استان‌ها را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ش

دهه فجر فرصت بیان منصفانه دستاوردهای انقلاب اسلامی

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.