پس از ایجاد مشکلاتی برای زلزله‌دگان کرمانشاه بر اثر سرمای زمستان، تأکیدات رهبر انقلاب بر تسریع عملیات تأمین مسکن مناسب قبل از فصل سرما را مرور می‌کنیم.

همدردی در عرصه‌ی عمل +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته‌های اخیر با فرا رسیدن روزهای سرد زمستان و بارش‌ باران و برف در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، مشکلات زیادی برای مردم این منطقه ایجاد شده است. سرمای زیاد در این منطقه علاوه بر سخت کردن زندگی، می‌تواند برای مردم و به ویژه کودکان و افراد کهنسال و مریض خطرناک باشد.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ا‌ی با انتشار پوستری در یکی از کانال‌های خود، بخشی از بیانات ایشان در جلسه‌ی رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان استان کرمانشاه که در سفر رهبری به مناطق زلزله‌زده برگزار شد، را بازنشر کرده است. در این بخش از بیانات بر تسریع عملیات تأمین مسکن مناسب قبل از فصل سرما تأکید شده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این بیانات اظهار داشتند:

"بعد، مسئله‌ی تأمین خانه و بازسازی روستاها و شهرها است؛ این خیلی مسئله‌ی مهمّی است، در این کار باید سرعت هم به خرج داده بشود. من دیدم این چادرها را؛ در یکی از این چادرها از یک خانمی پرسیدم پلاستیک دادهاند برای چادر، گفت بله، پلاستیک دادهاند؛ بعد خودم از این سؤال شرمنده شدم؛ خیلی خب حالا پلاستیک دادهاند، [امّا] مگر پلاستیک معجزه میکند؟

در سرمای هوا، در این فصل، در شب، چه جوری بایستی تأمین بشود گرمای لازم برای بچّه، برای پیرمرد، برای مریض؟ چه جور باید تأمین بشود؟ با تمهید لازم، اوّلاً برای ساخت مسکن و تا وقتیکه مسئله‌ی مسکن به طور کامل تأمین نشده، [برای] تأمین وسایل گرمایش. باید خیلی در این زمینه کار بشود، خیلی باید تلاش بشود؛ مسئولیّت سنگینی بر عهده‌ی مسئولین است."

همدردی در عرصه‌ی عمل +عکس

انتهای پیام/

سرما در چادرهای زلزله‌زدگان کرمانشاه

 

 

برچسب ها: رهبر انقلاب ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
بايد جديت بيشتري وجود داشته باشد