سرهنگ بخشنده خبر داد

انهدام باند قاچاق مواد مخدر با ۱۳۵ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری دو عضو یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان خاتم، گفت: در بازرسی از خودرو این متهمان ۱۳۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر با ۱۳۵ کیلوگرم تریاکبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار به نام "م" اقدام به قاچاق مواد مخدر کرده و قصد دارد این مواد را به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با به دست آمدن این اطلاعات، نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور دستگیری متهم و بازرسی از خودرو وی صادر و تیمی از ماموران برای انجام عملیات وارد عمل شدند.

وی افزود: در ادامه با گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مشخص شد متهم این محموله مواد مخدر را از جنوب کشور به تهران منتقل می‌کند که بلافاصله با کنترل مسیر تردد احتمالی محموله و با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان یزد، خودروی متهم در شهرستان خاتم شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار داشت: این متهم در نهایت به همراه خودرو تریلری اش در همان محدوده متوقف و به همراه همدستش دستگیر و در بازرسی از خودرو ۱۳۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ بخشنده در پایان تصریح کرد:متهمان پس از دستگیری به همراه خودوریشان برای تحقیقات بیشتر و بازجویی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار