سرهنگ اسدی خبر داد

کشف 101 گرم روانگردان از مخفیگاه باند 4 نفره خرده فروشان موادمخدر

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از کشف ۱۰۱ گرم انواع مواد مخدر روانگردان از مخفیگاه باند ۴ نفره خرده فروشان مواد مخدر در قیامدشت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ظاهر اسدی رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران این پلیس در پایش اطلاعاتی دریافتند که تعدادی از افراد سطح حوزه، با تشکیل باند ۴ نفره اقدام به توزیع و خرده فروش مواد مخدر روانگردان می‌کنند.

سرهنگ اسدی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این کلانتری پس از تحقیقات مستمر مخفیگاه باند ۴ نفره خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۷۴ با اشاره به اعزام تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه خرده فروشان، بیان داشت: اعضای باند در یک عملیات ضربتی در حالی که مشغول بسته بندی کردن روانگردان بودند در مخفیگاهشان دستگیر و متعاقب آن در بازرسی صورت گرفته ۱۰۱ گرم انواع مواد مخدر و ۳ قبضه سلاح سرد و سایر آلات و اداوت جرم کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت، در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با اعلام تردد و رفتار‌های مشکوک خرده فروشان به پلیس در ایجاد و ارتقاء امنیت عمومی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۵۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
چطوری دلشون میاد این پولها را میخورن با بدبخت کردن جوانان.
آخرین اخبار