افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه برق رسانی طی دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه برق رسانی شهری و روستایی طی دهه فجر در استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  داوود راهزادی  در بازدید از آخرین وضعیت پروژه اصلاحیه شبکه های برق "گردنگاه بخش لوداب شهرستان بویراحمد" افزود: طی دهه فجر ۵۱ پروژه با اعتباری معادل ۱۴۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.
راهزادی با اشاره به هدفگذاری برای افتتاح ۴۲ پروژه در دهه فجر امسال، ابراز داشت: از ۵۱ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی برقرسانی دهه فجر سال جاری، ۴۲ پروژه افتتاحی و ۹ پروژه دیگر کلنگ زنی است.
وی افزود: از مجموع اعتبار عنوان شده نیز ۱۰۰ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال مربوط به پروژه های افتتاحی و ۴۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای پروژه های کلنگ زنی پیش بینی هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: شهرستان بویراحمد با ۲۳ پروژه افتتاحی و شهرستان باشت بدون پروژه افتتاحی، بیشترین و کمترین پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال در صنعت برق استان را دارند.
وی افزود: شهرستان کهگیلویه با ۹ پروژه افتتاحی و شهرستان بهمئی با چهار پروژه افتتاحی در رتبه های بعدی قراردارند.
راهزادی گفت: در دهه فجر امسال در شهرستان دنا سه پروژه، شهرستان لنده یک پروژه، شهرستان گچساران یک پروژه و شهرستان چرام نیز یک پروژه افتتاح می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از کلنگ زنی چهار پروژه در شهرستان کهگیلویه، چهار پروژه در شهرستان لنده و یک پروژه در شهرستان گچساران در دهه فجر امسال با اعتباری معادل ۴۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.
راهزادی توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق شهری و روستایی را نیز از مهمترین پروژه های کلنگ زنی در دهه فجر امسال در مناطق مختلف استان کهگی برشمرد.
وی افزود: توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق شهری و روستایی، روشنایی معابر شهری و روستایی و برقرسانی روستایی از مهمترین پروژه های افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق استان در دهه فجر سالجاری است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: توپوگرافی کوهستانی و پراکندگی روستاها از مهمترین مشکلات برقرسانی و تامین برق پایدار در استان است. 
 انتهای پیام/غ

 افتتاح پروژه های شرکت توزیع برق

برچسب ها: دهه فجر ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.