مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه؛

شرکت های تاکسی آنلاین هرچه زودتر فعالیت و تبلیغ را متوقف کنند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت:هرگونه فعالیت غیرقانونی و بدون مجوز برای شرکت‌های حمل و نقل چه بصورت مجازی (آنلاین) و چه سنتی، ممنوع و با آنها برخورد می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، به شرکت های تاکسی آنلاین هشدار داد : هرچه زودتر فعالیت و تبلیغ را متوقف کنند در غیر اینصورت با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

سجاد سلیمانی با بیان اینکه سعی کرده ایم ابتدا با اطلاع رسانی و هشدار به  شرکت های فاقد مجوز تاکسی آنلاین، آنان را به عواقب ادامه فعالیت آگاه سازیم اما درصورت توجه نکردن به این اخطار و هشدارها، از طریق قانونی با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز شرکت های غیرقانونی و فاقد مجوز تاکسی آنلاین ‏اسپات و کاردو، با همکاری اداره اماکن عمومی پلمپ شدند، افزود: مطابق ماده 9 قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و همچنین ماده 32 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مسئولیت حمل و نقل درشهر و حومه آن به منظور حفظ امنیت شهروندان، برعهده شهرداری گذاشته شده است که این وظیفه را سازمان های تاکسیرانی (شهرداری )انجام می دهند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تصریح کرد: بر این اساس هرگونه فعالیت غیرقانونی و بدون مجوز برای شرکت‌های حمل و نقل چه بصورت مجازی(آنلاین) و چه سنتی، ممنوع و با آنها برخورد می شود.

سلیمانی با تأکید بر اینکه هرگونه فعالیت برای اینگونه شرکت ها مستلزم اخذ مجوز از شهرداری محل فعالیت است، یادآورشد: لایحه ساماندهی فعالین این بخش در قالب شرکت های تعاونی یا خصوصی که به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال شده بود تصویب شده بنابراین درخواست های متقاضیان جهت سیر مراحل و ثبت در دست اقدام است که پس از تائیدیه های نهایی بلافاصله این امر اجرا و نسبت به ساماندهی تاکسی های آنلاین اقدام خواهد شد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تصریح کرد: تا زمان اخذ مجوز و ساماندهی این قبیل شرکتها، هرگونه فعالیت از سوی آنان غیرقانونی بوده و مشمول اعمال قانون می باشد.

 

انتهای پیام/ی

 

شرکت های حمل و نقل فاقد مجوز تعطیل می شوند

برچسب ها: حمل و نقل ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار