در موضوع برجام به شدت منتقد آمریکا هستیم

سفیر روسیه در ایران گفت:در موضوع برجام به شدت منتقد آمریکا هستیم و از مواضع جمهوری اسلامی ایران با قوت دفاع می‌کنیم و معتقدیم ایران به تعهدات خود کاملا پایبند بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سفیر روسیه در ایران با محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان به منظور معرفی سرکنسول جدید این کشور در اصفهان دیدار کرد.

مهرعلیزاده در این دیدار با اشاره به  سوابق طولانی و ارزشمند روابط و همکاری‌های بین ایران و روسیه، اظهار کرد: در دوره جدید نیز، این روابط موجب شده تا ریشه تروریسم تا حد زیادی در منطقه خشکانده شود.

وی با اشاره به خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ، خواستار سفر تورگردان‌ها، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و پرواز مستقیم بین اصفهان و این شهر شد.

لوان جاگاریان سفیر روسیه هم در این دیدار هدف از سفر به اصفهان را معرفی سرکنسول جدید دانست و اظهار کرد: هماهنگی‌های دو کشور به خصوص در موضوع سوریه موجب شد که پدیده تروریسم و تهدیدات آن تا حد زیادی با شکست مواجه شود و ما با ایران در واقع در موضوع سوریه هم نظر و هم سنگر هستیم.

وی افزود: در موضوع برجام به شدت منتقد آمریکا هستیم و از مواضع جمهوری اسلامی ایران با قوت دفاع می‌کنیم و معتقدیم ایران به تعهدات خود کاملا پایبند بوده است.

سفیر روسیه در ایران در خصوص لغو روادید بین گردشگران ایران و روسیه قول مساعد داد و خاطر نشان کرد: امیدواریم میزبان خوبی برای تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی روسیه باشیم. 

 

انتهای پیام/م

 

دیدار سفیر روسیه درایران با استاندار اصفهان

برچسب ها: استانداری ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.