7 مستند از شهدای شاخص «فاطمیون» در قاب تلویزیون

مسئولین مرکز رسانه ای فاطمیون اعلام کردند که 7 مستند از فرماندهان و شهدای شاخص فاطمیون از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

7 مستند از شهدای شاخص «فاطمیون» در قاب تلویزیونمسئولین مرکز رسانه ای فاطمیون در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کردند که 7 مستند از فرماندهان و شهدای شاخص فاطمیون از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

مرکز رسانه ای فاطمیون یک مجموعه رسانه ای است که به خاطر ثبت شدن وقایع و اتفاقاتی که توسط مجاهدان افغانستان در جبهه مقاومت رقم می خورد تشکیل شده است.

این مرکز تاکنون مستندهای زیادی درباره فرماندهان و شهدای شاخص فاطمیون ساخته و اقدامات آنها در کیلومترها دورتر از خاک خودشان را برای مردم به تصویر کشیده است.

مسئولین این مرکز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کردند که 7 مستند در مرکز رسانه ای فاطمیون ساخته شده که قرار است شنبه هر هفته ساعت 21 از شبکه افق پخش گردد.

 به گفته مسئولین این مرکز، تصاویر اتفاقات و عملیات هایی که در منطقه انجام می شود توسط تصویر برداران فاطمیون ضبط می گردد و تمام کار تصویر برداری را خود مجاهدین فاطمیون انجام می دهند.

پیشتر مستندهای «نقاشی یک رویا»، «جنگ، دوربین، من»، «پرواز از حلب»، «ابوتراب» و «روی خط آتش» از این مرکز رسانه ای در جشنواره فیلم عمار حضور یافته بودند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار