سرور دانش:

حملات انتحاری در افغانستان برای تحت الشعاع قرار دادن موفقیت های دولت است

«سرور دانش» گفت: حملات انتحاری در افغانستان به دلیل تحت الشعاع قرار دادن موفقیت های دولت است.

حملات انتحاری در افغانستان برای تحت الشعاع قرار دادن موفقیت های دولت استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «سرور دانش»، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به حمله انتحاری امروز کابل گفت: حملات انتحاری در افغانستان به دلیل تحت الشعاع قرار دادن موفقیت های دولت است.

وی با صدور بیانیه ای اظهار داشت: «با تاسف امروز نیز دشمنان مردم افغانستان یک بار دیگر با حمله تروریستی در محل ازدحام مردم ملکی تعدادی از هموطنان ما را به خاک و خون کشیدند و خانواده های بسیاری را داغدار کردند.

دانش افزود که مخالفین مسلح تلاش می کنند تا اخبار جنگ و خشونت در افغانستان در صدر اخبار رسانه های عمومی قرار گیرد تا از این طریق فعالیت ها و موفقیت های نسبی حکومت در راستای برنامه های توسعه ای و موفقیت در سیاست خارجی و حمایت از جامعه جهانی در افغانستان تحت الشعاع قرار گیرد.

معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان تاکید کرد: «مردم قهرمان افغانستان برای رسیدن به ثبات دائمی، نهادینه شدن ارزش های مدنی و ساختار حاکمیت مردمی در افغانستان، جانفشانی ها و فداکاری های بسیاری از خود نشان داده اند و با حرکت های تروریستی و ددمنشانه گروه های افراطی هیچگاه متزلزل نخواهند شد.»

وی عنوان کرد: «بدیهی است که این امر هیچگاه از مسئولیت حکومت و نیروهای امنیتی در قبال تامین امنیت شهروندان افغانستان نمی کاهد. نهاد های امنیتی کشور همچنان در مبارزه با گروه ها و شبکه های تروریستی مصمم هستند و شجاعانه ایثارگری می کنند.»

«سرور دانش»، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان  در بیانیه خود آورده است: «حکومت افغانستان در پیکار با شبکه های دهشت افگن و تروریستی بیش از بیش مصمم و نیروهای امنیتی در این مبارزه از هیچ تلاش و زحمتی دریغ نخواهند کرد.»

گفتنی است که در انفجار امروز کابل تاکنون دستکم 40 نفر کشته و بیش از 140 تن دیگر زخمی شده اند.

این انفجار در در حومه چهارراه «صدارت» در منطقه «وزیراکبرخان» توسط یک آمبولانس بمب‌گذاری شده  به وقوع پیوسته است.

«ذبیح‌الله مجاهد»، سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سرور دانش ، انتحاری ، کابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار