یادواره شهدا "آبروی محله " در قلعه گنج برگزار شد

یادواره شهید غلامحسین روانپاک با عنوان "آبروی محله " در شهر قلعه گنج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،برگزاری یادواره شهید «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.

باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزیح «یادواره شهید غلامحسین روانپاک» باعنوان "آبروی محله " با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان شهرستان در مقابل خانه پدری شهید در محله چیل آباد شهر قلعه گنج برگزار شد.


حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا همچون چراغ فروزانی هستند که به جامعه نور و روشنایی می‌بخشند.


امام جمعه قلعه گنج اظهارکرد: امروزه به برکت خون شهیدان، وجود ایثارگران و شهدای مدافع حرم ایران امن‌ترین کشور دنیا است، و از بالاترین شاخص های امنیت برخوردار است.

حجت الاسلام نجنو با بیان اینکه شهدا به جامعه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند؛ هدف از برگزاری یادواره های شهدا در محله ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، و انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا عنوان کرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهیدان محلات حسن آباد،چیل آباد و روستاهای چراغ آباد و سورگ آباد با حضور حجت الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/ی

شهدا به جامعه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار