راه‌یابی بوکسورهای خراسان شمالی به اردوی تیم ملی

دبیر هیئت بوکس خراسان‌شمالی گفت : بوکسورهای خراسان شمالی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مهدی عباس‌آبادی دبیر هیئت بوکس خراسان‌شمالی بابیان اینکه امین صحرایی و محمد نورانی دو بوکسور خراسان شمالی از سن نوجوانی بوکس را شروع کردند و با درخشش مسابقات انتخابی استان به مسابقات قهرمانی کشور راه یافتند ، افزود: هر دو با عملکرد خوبی که داشتند به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به تعیین رئیس جدید فدراسیون بوکس، افزود: با قرار گرفتن حسین سوری به‌عنوان رئیس فدراسیون برنامه اردوهای تیم ملی مجدد از سر گرفته شد و نخستین دوره اردوی تیم ملی جوانان از شنبه برگزار خواهد شد و در هر وزن از ۱۰ وزن بوکس دو یا سه نفر دعوت شدند که درنهایت با ریزش‌های انجام‌شده ۱۰ نفر به‌عنوان تیم ملی جوانان به رقابت‌های برون‌مرزی اعزام می‌شوند.

دبیر هیئت بوکس استان با اشاره به دیدار داوری و سوری با رئیس فدراسیون بوکس عراق احتمال برگزاری اردوهای مشترک و مبادلات برنامه‌ها را در رده جوانان داد.

وی درباره مربیان بوکس در استان گفت: اسفراین دو مربی، شیروان چهار مربی و در بجنورد نیز ۶ مربی فعال هستند و باکلاس مربی‌گری که چندی پیش برگزار شد خوشبختانه ۲۰ مربی به این تعداد اضافه شد و بسیاری از مربیان درجه سه، به درجه‌دو ارتقاء پیدا کردند.

گفتنی است: در حال حاضر هیئت بوکس در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و شیروان فعال است و به‌تازگی در مانه و سملقان و جاجرم نیز قرار است هیئت بوکس فعال شود.

انتهای پیام/آ

دعوت از بوکسورهای خراسان شمالی به اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.