امدادرسانی به بیش از 130 مسافر گرفتاربرف وکولاک در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر به بیش از 130 نفر در دو محور شهرستانهای سقز و دهگلان امدادرسانی کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسن خدابنده لو مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در حالی که همه نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کردستان طی شبانه روز گذشته در آماده باش کامل بودند، در دو محور سقز و دهگلان به بیش از 130 نفر از در راه ماندگان توسط جمعیت هلال احمر خدمات رسانی شد .

وی افزود: متاسفانه لغزنده بودن جاده ها و رعایت نکردن اصول ایمنی توسط برخی از رانندگان وسایل نقلیه باعث بروز برخی تصادفات شده و در این خصوص جمعیت هلال احمر طی ۲۴ ساعت گذشته به حادثه دیدگان 3 تصادف محورهای استان خدمات رسانی کرد .

خدابنده لو بیان کرد: در تصادف های محورهای گردنه مروارید کامیاران، گردنه صاحب سقز و دهگلان 13 نفر مصدوم شده و توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت به صورت سرپایی مداوا شدند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه امدادگران هلال احمر این استان با همه توان برای خدمات رسانی به مردم آماده هستند ،گفت: بیش از 100 امدادگر جمعیت هلال احمر در قالب 15 پایگاه ثابت و سیار در همه شهرستان‌های استان آماده امداد رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/م

امدادرسانی در محورهای مواصلاتی استان کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.