دبیر هیئت کونگ فوی قم؛

عنوان سوم تیمی دختران کونگ فو کار قمی

قنبری گفت:تیم دختران کونگ فو کار قم در رقابت‌های کشوری مقام سوم راکسب کردند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی قنبری،دبیر هیئت کونگ فوی قم،اظهار داشت:هفته‌ای که گذشت هفته پرکاری برای کونگ فوی قم بود به طوری که در بخش پسران، تیم کونگ فوی قم به مسابقات قهرمانی کشور و رقابت‌های فدراسیونی اعزام شد و تیم دختران نیز در مسابقات فول کونگ فو قهرمانی کشور در تهران که مسابقاتی سبکی است شرکت کرد.

وی افزود: در مسابقات فول کونگ فو قهرمانی کشور دختران کونگ فو کار قم موفق به کسب مقام سوم تیمی شدند به طوری که در رده نوجوانان سارا احمدی پور قهرمان شد و فاطمه غفاری در هنرهای فردی این رده، دوم شد و در نونهالان، ستایش احمدی یکتا برنز کسب کرد.

دبیر هیئت کونگ فوی استان قم گفت: در رده سنی جوانان سمانه بیگدلی در منهای ۴۸ و زینب یعقوبی در منهای ۷۳ برنز گرفتند و مائده معصومی در منهای ۵۹ قهرمان شد ضمن این که مهدیه جعفری نیز در هنرهای فردی مقام اول را کسب کرد.

قنبری بیان داشت: در رده بزرگسالان، فاطمه پناه زاده، فاطمه فروزنده و زهرا احمدی در اوزان ۵۴، ۶۶ و ۷۱ کیلو نشان طلا کسب کردند. محدثه پناه زاده در ۷۶ کیلو و الهه قاسم زاده در منهای ۱۰۰ کیلو دوم شدند و اسما زنده دل در منهای ۵۸ کیلو برنز گرفت.

وی عنوان کرد: همچنین در مسابقات کونگ فوی قهرمانی کشور در بخش پسران که به صورت رسمی و فدراسیونی برگزار شد محمد مهدی مشهدی خانی ورزشکار قمی در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم رده سنی نوجوانان به مقام سوم رسید و برنز گرفت در حالی که برای رسیدن به فینال شایستگی لازم را داشت.

انتهای پیام/ح

مقام سوم تیمی دختران کونگ فو کار قم در رقابت‌های کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار