لاریجانی بعد از رد کلیات لایحه بودجه سال 97:

کمیسیون تلفیق از امشب به مدت ۷۲ ساعت کار اصلاح بودجه را انجام دهد/شنبه کار بررسی بودجه را آغاز می‌کنیم

رئیس مجلس گفت: کمیسیون تلفیق از امشب به مدت ۷۲ ساعت کار بررسی و اصلاح بودجه را آغاز کند.

کمیسیون تلفیق از امشب به مدت ۷۲ ساعت کار اصلاح بودجه را انجام دهد/شنبه کار بررسی بودجه را آغاز می‌کنیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کلیات لایحه بودجه سال 97 در صحن علنی امروز (یکشنبه، 8 بهمن) در دو نوبت صبح و عصر بررسی شد و در نهایت بعد از رای گیری با 83 رای موافق 120 رای مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 216 رای ماخوذه به تصویب نمایندگان نرسید.

علی لاریجانی رئیس مجلس بعد از رد کلیات بودجه سال 97 از سوی نمایندگان خطاب به آنها گفت: کلیات لایحه بودجه سال 97 را برای بررسی و اصلاح به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع می دهیم و این کمیسیون 72 ساعت زمان دارد تا اصلاحات را هر چه سریع تر انجام دهد.

وی ادامه داد: ما از کمیسیون تلفیق بودجه می خواهیم از همین امشب کار اصلاح را آغاز کرده و نقدها و پیشنهادات نمایندگان را مورد بررسی قرار دهد.

رئیس مجلس تصریح کرد: چهارشنبه مدت زمان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق به پایان می رسد لذا ما از روز شنبه کار بررسی کلیات بودجه را در صحن آغاز می کنیم اما کمیسیون تلفیق متن گزارش نهایی خود را بر روی سایت قرار دهد تا در اختیار نمایندگان قرار بگیرد.

لاریجانی بیان کرد: بر این اساس ما سه شنبه و چهارشنبه این هفته جلسات عادی خود را خواهیم داشت لذا جلسه بعدی مجلس 8 صبح سه شنبه جاری خواهد بود.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار