مدیرکل راهداری جنوب استان؛

کاهش دید در برخی از محور‌های مواصلاتی جنوب استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از افزایش روند کاهش دید از عصر امروز در برخی از محور‌های جنوب استان خبر داد.

افزایش کاهش دید در برخی از محور‌های جنوب استانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان گفت: با توجه به وزش تند باد و گردو خاک و همچنین طوفان شن در محور‌های جنوبی استان رانندگانی که از عصر امروز قصد تردد در محور‌های جنوب استان کرمان را دارند با توجه به کاهش دید به ۸۰ تا ۳۰۰ متر در محور‌های فاریاب _جیرفت و روبار- ایرانشهر جوانب احتیاط را رعایت و با سرعت مطمئنه و در نظر گرفتن علائم اخباری جاده تردد کنند.

 وی افزود:با توجه به وزش تند باد و طوفان شن در جنوب استان اکیپ‌های راهداری در محور‌های طوفان خیز مستقر هستند.

مسعود جمیلی گفت:احتمال بارندگی در محور‌های کوهستانی هم از عصر امروز وجود دارد که با توجه به اعلام اکیپ‌های راهداری هم اکنون در محور جبالبارز بارش پراکنده باران وجود دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به تردد خودرو‌های سنگین و تریلر‌های ترانزیتی در محور رودبار -ایرانشهر جوانب احتیاط را رعایت کنند و با توجه به نزدیکی به ساعات پایانی روشنایی رانندگی ایمن بیشتر توصیه می‌شود.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اظهار کرد: مسافران و رانندگان برای کسب اطلاع از وضعیت محور‌های جنوب استان با تماس از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در جریان مسیر مبدا و مقصد قرار بگیرند.
انتهای پیام/ح

کاهش دید در برخی محورهای مواصلاتی جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.