نمایشگاه تولیدات خانگی و توسعه پایدار در گلستان

رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان گلستان از برگزاری نمایشگاه «زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ کلثوم غفاری توران رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان صبح امروز در دومین جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان گفت: با فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه «زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» از ۱۴ الی ۱۸ بهمن در گرگان برگزار خواهد شد.

کلثوم غفاری توران گفت::مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور ابتکار معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در چهاردهم بهمن برگزار خواهد شد.

وی به هدف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از بانوان کارآفرین، معرفی مشاغل خانگی به جامعه و فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر بانوان در فرآیند توسعه‌ کشور است.

غفاری توران ادامه داد: مشاغل خانگی در همه‌ی دنیا بخش عمده‌ای از درآمد خانوار‌ها را تامین می‌کنند امادر کشور ما به دلیل عدم آگاهی خانواده ها، میزان زیادی از نیروی کار و فضای مفید موجود در منازل بویژه در روستا‌ها هدر می‌رود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان گفت: با توسعه مشاغل خانگی روند حرکت کشور به سوی توسعه شتاب بیشتری می‌گیرد و بانوان در این حرکت نقش عمده تری را ایفاخواهند کرد.

انتهای پیام/گ/م
 

نمایشگاه تولیدات خانگی و توسعه پایدار در گلستان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.