بیش از900 هکتاری شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی توسعه می یابد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی ،با اشاره به برنامه های نهاد برای توسعه فعالیت های تولیدی در سطح استان گفت: وسعت شهرک های صنعتی استان حدود 903هکتار توسعه می یابد.

توسعه 903 هکتاری شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیدمرتضی نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، افزود: از این میزان 480 هکتار توسعه فضا در شهرک صنعتی سلیمی اتفاق می افتد که در مرحله اول طرح واگذاری 50 هکتار از آن به سرمایه گذاران در دهه فجر آماده شده است.


وی اظهار کرد: طرح توسعه شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز به میزان 80 هکتار انجام می شود که واگذاری اراضی آن نیز همزمان با دهه مبارک فجر آغاز می شود.


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: همزمان با گرامیداشت دهه فجر عملیات اجرایی توسعه شهرک صنعتی عالی نسب نیز در سطح 273 هکتار آغاز می شود و مشکل معارضان اراضی این شهرک صنعتی نیز با همکاری دادگستری تبریز حل شده است.


نیرومند ادامه داد: عملیات توسعه شهرک صنعتی تبریز 4 نیز برای ایجاد صنایع دانش بنیان و استقرار صنایع فعال در داخل شهر در سطح 70 هکتار در دهه فجر امسال آغاز می شود.


وی بهره برداری از 25 واحد صنعتی با اشتغالزایی 400 نفر و سرمایه گذاری 3 هزار و 30 میلیارد ریالی و 26 پروژه عمرانی شرکت شهرک های صنعتی استان با صرف 160 میلیارد ریال در شهرک های صنعتی شهرستان های مختلف را از دیگر طرح های آماده افتتاح در دهه فجر امسال اعلام کرد.


نیرومند از کسب رتبه برتر کشوری در بین استان ها در بخش هزینه های عملیاتی شرکت شهرک های صنعتی در 10 ماه امسال خبرداد.

 

انتهای پیام/خ

 

  85 درصد از بودجه شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی صرف هزینه های عملیاتی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار